Nåmen, i stedet for kun at poste lister, skal vi så få lidt diskussion igang om emnet? :)
Der er jo ret stor enighed omkring TDK og "Batman Begins", så måske kunne det være interessant at diskutere de knapt så populære valg, som min snak med Lord Beef Jerky omkring "Elektra". :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Den er også kun ude i VHS eller som dvd, hvis man bor i USA, så det eneste jeg har er en bootleg min fætter lavede ud fra min VHS optagelse engang, som jeg har brændt på en dvd.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Utyske jeg synes den er underholdene på mange måder, men jeg kan især godt lide at de ikke har valgt at følge den originale figur, at de har lavet deres egen version, jeg bryder mig ikke om Catwoman normalt, udover filmen Catwoman :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
ren og skær påfyldning, som gør den mere tro tegneserien :)
Det er små nuancer ting her og der, der gør helheden bedre, synes jeg..
Jeg så bio-cut'et én gang og var ikke særlig imponeret .. Da jeg så genså filmen, var det DC - og pludselig så jeg lyset i filmen, og har derefter set filmen yderligere 3-4 gange..
Tema og tone behøver jo ikke ændres for at ændre en films helheds-indtryk..
Omvendt kan jeg ikke med sikkerhed sige, at bio-cut'et kun ville få 6/10 ved et gensyn nu.. Men jeg tror det :)
EDIT: kunne i øvrigt også godt tænke mig at se Ultimate Cut..
Giver jo næsten ingen mening. Jeg forstår godt nok heller ikke, at man har gået fra 6/10 til 9/10 ved at se DC af Watchmen. Enten har du fejlbedømt filmen første gang, eller blot ændret din opfattelse efter gensyn, og det er for så vidt helt ok, men at DC udgaven skulle være så meget bedre, køber jeg ikke. Heller ikke, selvom du nok tror på det.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#81 filmz-Utyske 14 år siden
Der er jo ret stor enighed omkring TDK og "Batman Begins", så måske kunne det være interessant at diskutere de knapt så populære valg, som min snak med Lord Beef Jerky omkring "Elektra". :)
#82 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 filmz-Utyske 14 år siden
True, true.. Steel er et oplagt valg, desværre har jeg ikke set andet end klip fra den.
#84 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#85 misuma 14 år siden
Hellboy: 8/10
Hellboy 2: 7/10
X-Men 1: 6/10
X-Men 2: 8/10
X-Men 3: 4/10
X-Men Origins - Wolverine: 7/10
Spider-Man 1: 7/10
Spider-Man 2: 9/10
Spider-Man 3: 4/10
Superman 1: 8/10
Superman 2: 8/10
Superman Returns: 8/10
Iron Man: 7/10
Iron Man 2: 6/10
Hulk (m. Eric Bana): 8/10
Hulk (m. Edward Norton) : 6/10
The Fantastic Four: 5/10
Fantastic Four - Rise of the Silver Surfer: 2/10
Batman: 8/10
Batman Returns: 9/10
Batman Begins: 9/10
The Dark Knight: 9/10
Catwoman: 1/10
Daredevil: 4/10
Daredevil - Director's Cut - Har jeg ikke set
Elektra: 6/10
Punisher (med Dolph): 5/10
The Punisher (Med Jane): 7/10
Punisher Warzone: 7/10
Blade: 7/10
Blade II: 8/10
Blade - Trinity: 2/10
Kick-Ass: 8/10
The Phantom: 3/10
The Shadow: 6/10
Spawn: 5/10
Ghost Rider: 2/10
Rocketeer: 8/10
Watchmen - 9/10
The Spirit - 2/10
Swamp Thing 7/10
Toxic Avenger 5/10
The Crow 9/10
#86 MOVIE1000 14 år siden
Jeg morer mig lidt over at jeg er den eneste der bryder sig om Catwoman indtil videre :D
#87 filmz-Utyske 14 år siden
Men hvorfor gør du så det? :)
Selv synes jeg at den sutter den vilde, gamle alkoholikertissemand.
#88 MOVIE1000 14 år siden
#89 filmz-ab 14 år siden
Jeg driller :-)
Det er bare dårlig smag :-)
#90 filmz-ab 14 år siden
Giver jo næsten ingen mening. Jeg forstår godt nok heller ikke, at man har gået fra 6/10 til 9/10 ved at se DC af Watchmen. Enten har du fejlbedømt filmen første gang, eller blot ændret din opfattelse efter gensyn, og det er for så vidt helt ok, men at DC udgaven skulle være så meget bedre, køber jeg ikke. Heller ikke, selvom du nok tror på det.