Er der nogen af jer der har en ide om hvad det kunne være? Er blevet kimet ned af en kammerat, der vil med og er skuffet over, at jeg ikke ar nogen ide om hvad det kan være...
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
United 93 er et godt bud synes jeg... Det er alle de tre sidste. Jeg ville undres meget hvis det var DaVinci Code, og ubegribelig meget hvis det var X3 (da den vidst ikke har haft US premiere endnu)
#4 nu sker det hledigvis en gang imellem at de viser film, der endnu ikke har haft amerikansk premiere. Eksempelvis har de vist både Blade2, Pirates of the Caribbian og Running Scared inden de var blevet vist i USA. #3 DaVinci Code ville ikke gøre noget, men bestemt heller ikke X 3, som jeg nok helst ville se!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
#1 filmz-frostfang 19 år siden
#2 vapor 19 år siden
Lucky number Slevin 12/5
DaVinci Mysteriet 19/5
Sunset Boulevard 15/6
#3 Corgan 19 år siden
Jeg håber på The DaVinci Code... eller X-Men 3... men det er måske ikke så sandsynligt at det bliver dem.
Men ellers kunne de vel finde på at vise:
United 93
The Sentinel
Lucky Number Slevin
#4 Patriarch 19 år siden
#5 filmz-frostfang 19 år siden
#3 DaVinci Code ville ikke gøre noget, men bestemt heller ikke X 3, som jeg nok helst ville se!
#6 filmz-wicket 19 år siden
United 93 havde det også først premiere i går i USA.
Tror det bliver Da Vinci, X-men 3 eller Lucky Number Slevin. Håber på X-men, da bliver eneste chance for at se den i Imperial.
Andre bud kunne være Asterix og Vikingerne, The Omen, Silent Hill, Fast and The Furious 3 eller Poseidon.
#7 El vez 19 år siden
#8 Patriarch 19 år siden
Det ved jeg godt - men det er ikke tit - Og sjældent de store sikre film.
#9 myggen 19 år siden
#10 filmz-frostfang 19 år siden