Jeg er også tilhænger af, at der er en mulighed for et stille ikke-filmrelaterede spørgsmål her på forum, så længe det tydeligt fremgår af ens overskrift, hvad det drejer sig om, så folk ikke forgæves klikker sig ind på tråden og bliver irriterede.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har ikke noget problem med at diskussionerne går off topic, og almindeligt pjank og pjat er også helt fint med mig. Det jeg har brokker mig over er, at der har været et par tråde, hvor folk bringer emner op, som har egne forums på nettet, (computerspil især). Hvorfor skal vi diskutere counterstrike på filmz.dk, når der er 30.000.000 andre forums til netop det?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#15 Det er der da heller ikke nogen der siger du SKAL, hvis du ikke er interesseret i fx. Counterstrike, kan du jo bare lade være med at læse og kommentere tråden...
#17 Det gør man jo nok på et Counerstrike-site, men derfor kan det jo godt være at personen der har oprettet Counterstrike-tråden, gerne ville høre Jeres meninger om dette emne! ...har ikke selv set den tråd, men det kunne jo være at det er en der bruger meget tid her inde, og at det derfor var nemt og hurtigt for ham/hende at spørge her!
#11 filmz-lbw 21 år siden
Nå ja, og min post i #6 giver mere mening med nok = når.
#12 filmz-yoshimura 21 år siden
#13 Morbid 21 år siden
#14 filmz-Bruce 21 år siden
#15 gi-jones 21 år siden
#16 filmz-dr. hoax 21 år siden
#17 DarkLight 21 år siden
#18 filmz-dr. hoax 21 år siden
#19 gi-jones 21 år siden
#20 filmz-herskegut 21 år siden
Andre brugere har jo et `rygte` herinde, og folk ved more or less, hvem og hvordan de er.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.