Hej. Jeg er en kærlig og romantisk herre i min bedste alder, der søger piger i alle aldre at dele tilværelsen med. Jeg holder af, at tæske mine partnere til døde og derpå bruge og spise dem. Send mig en besked, hvis du er interesseret.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#22 Er du kun til piger? Ellers er jeg måske interesseret.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det gør mig ikke så meget at folk bruge tagwall´en til hvad de har lyst til, men er nu af den holdning at (som det også bliver nævnt længere oppe i denne tråd) dette er et film forum. og musik ting hører til i et musik forum, spil i et spille forum o.s.v., det er jo trods alt de steder man får de "bedste" svar. personligt hopper jeg altid ind i et forum der er releteret til det spørsmål jeg har, også selv om jeg ikke "kender" folk der inde, de svare nu engang alligevel.
- Nakalay, jeg har et underlår jeg gerne vil af med, så..... ;-)
#27: Der er vel glidende overgange, fx. filmmusik og spil baseret på film... Ellers enig, et link som fx FIREWALKING er bare noget der fylder på forumsiden.
#28 - overhovedet ikke enig. Det er at fortælle/ dele sin oplevelse med andre man kender, især i dette tilfælde, hvor pgl. er så entusiastisk. Det er da rart at høre, at nogen derude oplever forskellige ting, og så gider at dele dem med os.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 davenport 21 år siden
#22 nakalay 21 år siden
#23 filmz-yoshimura 21 år siden
#24 nakalay 21 år siden
#25 davenport 21 år siden
#26 filmz-yoshimura 21 år siden
#27 aknot 21 år siden
personligt hopper jeg altid ind i et forum der er releteret til det spørsmål jeg har, også selv om jeg ikke "kender" folk der inde, de svare nu engang alligevel.
- Nakalay, jeg har et underlår jeg gerne vil af med, så..... ;-)
#28 21 år siden
FIREWALKING er bare noget der fylder på forumsiden.
#29 aknot 21 år siden
#30 davenport 21 år siden
Det er da rart at høre, at nogen derude oplever forskellige ting, og så gider at dele dem med os.