Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Hvad er problemet med den tagwall?
Jeg kan ikke forstå at der er flere der brokker sig over ikke filmrelaterede indlæg?
Kan man ikke bare lade være med at læse de posts der ikke interesserer en?
Jeg har også fået flere "sure opstød" fordi jeg benytter den ofte. Det kan jeg ikke følge.
Er det da ikke sådan her vi kommer til at "kende" hinanden lidt bedre, eller er jeg bare helt af sporet.

Jeg poster det her, fordi jeg flere gange er rendt ind i at få at vide, at jeg putter for meget på.
Jeg er vel lidt irriteret, fordi jeg holder så meget af at skrive her.

Eller hva´? :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 nakalay 21 år siden

Klidkiks til den høje herre med kalveknæene. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 Patriarch 21 år siden

Synes også at Tagwall skal være åben for stort set alt andet end reklamer og spam... Synes selv det er rart at dele ting med folk her som man "kender"...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 Yoda 21 år siden

Davenport dog, hvad ligner det at poste et indlæg på Tagwall, der ikke har med film at gøre - du skuffer mig ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 davenport 21 år siden

Undskyld! Piv piv ;D

Nej, men der har bare været så meget polimik omkring det, og jeg er lidt træt af det..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 filmz-lbw 21 år siden

Helt enig med #1. Noget der er lige så slemt, er nok folk laver et indlag med titlen "Vigtigt!" eller "Se her!" og lign.

Kan ikke lade være med at klikke... Aaaarrrgh! Dø!
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#7 DarkLight 21 år siden

Jeg er helt sikkert en af dem der ikke kan fordrage af Tagwall bliver brugt til alt muligt andet. Det kan godt være at Tagwall i princippet fungerer som en "her kan man skrive om alt"-forum, men det synes jeg er forkert. Sidens overordende tema er stadig film og det bør skinne igennem i stort set alt.
Det er self firkantet stillet op, men ikke desto mindre synes jeg det er en god ledetråd.

Det ville jo også virke forkert hvis jeg begynder at spørge om hvilke virusprogrammer der er bedst at bruge på Motorcykelklubbens hjemmeside.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 Morbid 21 år siden

Well, jeg synes bestemt ikke det har taget overhånd endnu. Det er nærmest lidt hyggeligt synes jeg. Jeg håber ikke jeg er en af dem der har givet dig sviner, jeg gasser bare ;D
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

#9 21 år siden

#1: Det er pisseirriterende, at jeg klikkede på din tråd, og så havde det ikke noget med film at gøre. Fy! ;-D

#6: Vigtigt - Se her!
Gravatar

#10 filmz-dr. hoax 21 år siden

Jeg synes det er helt fint af Tagwall'en bliver brugt til lidt af hvert, så længe det ikke tager overhånd! ...og hvis overskriften klart indikere hvad tråden handler om, han man jo bare lade være med at læse den hvis man ikke er interesseret! Jeg vil dog gi' jer ret i at overskrifter som "se her" "vigtigt" og den slags, kan være ret irriterende, da man jo ikke har en chance for at vide hvad de handler om, uden at åbne dem! ...og man er vel nysgerrig!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax

Skriv ny kommentar: