#2 - Jeg kiggede forresten lige lidt nærmere på programmet. De har et Shibuya Minoru-retrospektiv. Er det en instruktør, hvis film du er bekendt med - og evt. kan anbefale?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#12 Jeg har kun set "Gendaijin" af hans film, som er et trekantsdrama/korruptionsdrama, og den var ganske interessant. Men jeg fik ikke lyst til at udforske instruktørens andre værker til bunds. Jeg synes ikke rigtig, at den havde et særpræg af at have en specielt talentfuld instruktør.
Men hvis jeg var på Berlinalen, ville jeg helt sikkert se et par flere af hans film.
Jeg tog chancen med denne, og det var faktisk en glimragende film.... lidt tung i den sidste time, men mange fantastiske scener undervejs der holdte den konstant over overfladen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#11 MMB 14 år siden
Interview it is! :D
#12 rockysds 14 år siden
#13 mr gaijin 14 år siden
Men hvis jeg var på Berlinalen, ville jeg helt sikkert se et par flere af hans film.
#14 rockysds 14 år siden
#15 Lord Beef Jerky 14 år siden
#16 mr gaijin 14 år siden
Jeg tror, jeg køber den, når den bliver udgivet i Japan.
#17 Lord Beef Jerky 14 år siden