Is there anything that he would do differently now? What is the future of the comic book? And, does a certain deity actually reside in Alan Moore's beard? Matt Kaufman talks to Dave Gibbons.
Godt interview, ligesom det altid er interessant at høre the mad man in question udtale sig om alt mellem himmel og jord.
Apropos Alan Moore, har jeg lige læst "Supreme: The Story of the Year". En af de morsomste og varme dekonstruktioner af tegneserie-historie og -teknik og specielt selvfølgelig Superman. Rick Veitch-flashbackene er fremragende og superunderholdende.
Glæder mig til jeg får fingrene i "Supreme: The Return". :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
#1 Highland Park 16 år siden
Et dugfriskt interview med Dave Gibbons om "Watchmen":
Who Watches The Watchmen: Dave Gibbons On The Origins
#2 rockysds 16 år siden
Godt interview, ligesom det altid er interessant at høre the mad man in question udtale sig om alt mellem himmel og jord.
Apropos Alan Moore, har jeg lige læst "Supreme: The Story of the Year". En af de morsomste og varme dekonstruktioner af tegneserie-historie og -teknik og specielt selvfølgelig Superman. Rick Veitch-flashbackene er fremragende og superunderholdende.
Glæder mig til jeg får fingrene i "Supreme: The Return". :)