R der nogen der ved et godt sted at købe tegneserier / comics på nettet? Også med dansk tekst hvis det kan lade sig gøre.
Ud over det ville jeg høre om det var nogen der kunne hjælpe mig med nogen links til merchandise fra film. Er især interesseret i disse halv store statuetter af Joakim von And og andre tegnefilms figurer samt buster af samme.
problemet med allposters.com er bare at de tager 10 dollars i fragt til Danmark. De har nemlig en Family Guy plakat jeg enormt godt kunne tænke mig, men fragten er dyrere end plakaten :(
Køb aldrig noget hos Moviemerchandise.dk De sendte aldrig den sidste ting af tre jeg bestilte, selv om jeg betalte med det samme (dankort). Efter ca. 20 mails og et års venten gad jeg ikke vente mere....SVIN :)
#1 filmz-Dennis 21 år siden
R der nogen der ved et godt sted at købe tegneserier / comics på nettet? Også med dansk tekst hvis det kan lade sig gøre.
Ud over det ville jeg høre om det var nogen der kunne hjælpe mig med nogen links til merchandise fra film. Er især interesseret i disse halv store statuetter af Joakim von And og andre tegnefilms figurer samt buster af samme.
På forhånd tak for hjælpen
#2 filmz-Kadann 21 år siden
En af de bedste tegneseriebutikker i danmark.
#3 21 år siden
#4 El vez 21 år siden
#5 chandler75 21 år siden
Send en intern besked - jeg sender også gerne en komplet liste med priser.
#6 filmz-VirtUs 21 år siden
ja deeeeeeeeeet :D
#7 El vez 21 år siden
#8 filmz-Dennis 21 år siden
#9 filmz-thomas _h 21 år siden
#10 Slettet Bruger [2614157969] 21 år siden
De sendte aldrig den sidste ting af tre jeg bestilte, selv om jeg betalte med det samme (dankort). Efter ca. 20 mails og et års venten gad jeg ikke vente mere....SVIN :)