Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Jeg er rendt ind i lidt af et problem når jeg poster i de forskellige tråde:
Nogle gange "starter" næste indlæg ikke, hvis man kan formulere det på den måde. Fx i tråden Saw eller filmquizzen (den nye). Når jeg går ind starter den i toppen hver gang. Det er lidt irriterende, fordi man skal scrolle ned, og det er svært at huske hvor man nåede til sidste gang, især hvis der er mange der har skrevet mens man har været på arbejde. (Der må man jo ikke filmzze.. Hmmm)

Nogen der kan hjælpe med problemet eller forklare det?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filt 21 år siden

Ja, det er ret irriterende. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#3 filmz-sanjo 21 år siden

du kan da bare trykke på den dims i højrehjørne i tekstboksen. Så gemmer den positionen.

http://img112.exs.cx/my.php?loc=img112&image=d...
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#4 lagoni 21 år siden

I adressen står der jo hvilket nummer man så sidst (fx vil der nok her stå ...item/11826/#4). Men ja, det ville da være rart hvis den altid også gik derned.

#4 - gemmer den så ikke den plads hver gang? Fx hvis jeg gemmer #44 i en tråd, vil den så ikke altid åbne på #44?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 davenport 21 år siden

Sanjo - det har jeg prøvet, men det funker sku ikke. Den vil bare ikke gøre det..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 filmz-sanjo 21 år siden

Det ville jeg da tro at den ville. Men så må man huske at trykke på den hver eneste gang. Men jeg har aldrig oplevet at den har startet i toppen.
Gravatar

#7 HeavyClaus 21 år siden

Man kan jo bare se om der står (ny) ved, så er det vel ikke så svært at finde hvor man er nået til. Men er enig det er lidt flabet når den ikke går ned...
Gravatar

#8 nakalay 21 år siden

Hvilken browser bruger I? Jeg har aldrig haft problemer med Firefox - og så vidt jeg husker heller ikke IE, dengang jeg brugte den.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#9 filmz-sanjo 21 år siden

Bruger også firefox. Har heller ingen problemer med Maxthon eller IE.
Gravatar

#10 dyg 21 år siden

Jeg har oplevet det i begge browsere (IE & den røde panda)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: