Gravatar

#11 filmz-gimleno1 19 år siden

#8 Du er ikke nem at narre, hva? ;-) Men det kræver jo stadigvæk at der skal være nogen til at godkende hvad der så end har måttet komme ud af den norske version
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 19 år siden

#11 Uanset hvad de ender med at sige i den norske version, så påvirker det jo ikke runtime, vel?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 filmz-gimleno1 19 år siden

#12 Fanger ikke din pointe, jeg talte om censur, ikke runtime
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 19 år siden

#13 Så pröv at läse indläg #7 og 8 ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 filmz-gimleno1 19 år siden

#13 ...opgiver...
Gravatar

#16 filmz-yoshimura 19 år siden

#15 Godt, så tager vi den en gang til for prins Knud:

I indläg #7 argumenterer yoda for, at den norske udgave måske IKKE er censureret pga., at runtime på både den danske og den norske er 77 minutter.

Jeg pointerer derefter, at når der handler om dubbing, så behöver censurering ikke resultere i kortere runtime, da man jo ikke behöver klippe noget ud for at "censurere" - man kan blot nedtone det grove i selve oversättelsen/indtalingen.

At der så er nogen, der skal godkende dubbingen til sidst, påvirker jo stadig ikke runtime, men naturligvis har du ret i, at den sikkert skal under Nordisk Films lup.

Summa summarum: du fangede ikke det, der egentlig foregik i diskussionen, kommenterede på det, du troede, der foregik, og fik et andet svar, end du havde forventet.
Gravatar

#17 filmz-gimleno1 19 år siden

#16 Utroligt så meget bavl du kan få ud af et simpelt spørgsmål.
Gravatar

#18 Yoda 19 år siden

Han forklarer jo blot, hvad du ikke forstod i første omgang.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 filmz-gimleno1 19 år siden

#18 Et minut efter min post? Sidder du bare og venter på at forsvare din ven!? Haha...ej, drop det gutter, det er lidt for ømt det her....men du har så evigt ret, jeg forstod ikke noget af mit eget spørgsmål! ;-)
Gravatar

#20 Yoda 19 år siden

Er det ikke dig, der er øm? Hvorfor føler du dig trådt over tæerne?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: