Gravatar

#21 filmz-gimleno1 19 år siden

#20 Trådt over tærene? Lad mig se...næh....undrede mig bare lidt over hvorfor en enkelt spørgsmål der kunne svares med "jo" eller "nej" skulle kompliceres så unødigt, men sådan er det jo selvfølgelig altid herinde....my mistake!
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#22 Yoda 19 år siden

Jeg synes nu ellers nok, at yoshimura forklarer sagen ret enkelt i #12, men det er måske bare mig?

Ellers synes jeg nu ikke, at det er reglen, at tingene er kompliceret her på filmz - så langt fra.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#23 filmz-gimleno1 19 år siden

#22 Du har ret - dine argumenter er alt for stærke!
Gravatar

#24 Yoda 19 år siden

Jeg bruger ingen! Men du vil åbenbart gerne spille på sarkasmen, så værsgo.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#25 filmz-yoshimura 19 år siden

I rest my case.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#26 filmz-gimleno1 19 år siden

Gutter, gutter, i tager det her alt for seriøst :-) Man skulle jo tro hele jeres eksistens afhænger af det her forum ;-)
Gravatar

#27 davenport 19 år siden

Det gør MIN eksistens. :)
(Jeg har ikke andet i livet end dette, bacon og øl)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 filmz-gimleno1 19 år siden

Men hey, selvanerkendelse er en vigtig ting! ;-)
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 19 år siden

Selverkendelse er også godt ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#30 filmz-gimleno1 19 år siden

Analfiksering derimod kan være belastende...

Skriv ny kommentar: