Gravatar

#1 Tang 19 år siden

Jeg så i en diskussion inde på IMDb, at "Terkel i knibe" også findes på norsk. Nogen der ved, om det er muligt at skaffe denne version?
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Ja, den norske udgave af CDON har "Terkel i Knipe" KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Tang 19 år siden

Findes filmen for resten i andre udgaver end dansk/norsk?
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Ja, den findes også i en svensk og tysk udgave
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Yoda 19 år siden

Se bl.a. den tyske trailer her
Gravatar

#6 filmz-gimleno1 19 år siden

Var den ikke blevet rå-censureret i Norge?
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#7 Yoda 19 år siden

Jo, det mener jeg også.

Dog lader det til, at både den norske og danske dvd-udgave er sat til en runtime på 77 min.
Gravatar

#8 filmz-yoshimura 19 år siden

#7 Nu er det ikke så svärt at censurere, når man dubber. Så toner man jo bare grovhederne ned under indtalingen på det pågäldende sprog, og det påvirker jo ikke runtime.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#9 Yoda 19 år siden

Der skød jeg vidst mig selv i foden, hva'? :-(

Næste gang tænker jeg mig om, før jeg poster - det lover jeg!

Gravatar

#10 filmz-yoshimura 19 år siden

#9 No problem :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: