"Selvmordspiloterne kom efter egen opfattelse direkte ind i paradis den 11/9 2001 - så nu ved vi allesammen hvor paradis ligger: nemlig i World Trade Center ... eller lå.
BOOOOOOOOOOOOOM !!!!! "
Gal du er da lidt af en hat og nørd i en. rask er du da ikke.
#15 - Bn der er intet humor i dig. Mit problem; Tror bare generelt det er et direkte problem med dig og ikke din humor. Mere hele din person. Er træt af at læse dine redneck indavls kommentarer om diverse emner på trådene rundt omkring. At sige Paradis ligger i World Trade er jo fatsvagt når man tænker på tragedien og de tragedier det har medført (den såkaldte krig mod terror).
Humor belyser lissom det groteske ved tingene, i dette tilfælde de pågældende muslimers forestilling om at de kom i paradis, da de udførte selvmords-terroren i New York.
Men bortset fra det, så er jeg da glad for, at dømmesyge personer som dig intet har at skulle have sagt mht. hvem der må skrive hvad her på filmz.dk.
#11 filmz-Bruce 17 år siden
I en ideel verden :)
#12 BN 17 år siden
tak for det link.
hilsen
BN fra World Trade center alias paradis
#13 Martindan 17 år siden
BOOOOOOOOOOOOOM !!!!! "
Gal du er da lidt af en hat og nørd i en. rask er du da ikke.
#14 davenport 17 år siden
#15 BN 17 år siden
#16 Martindan 17 år siden
#15 - Bn der er intet humor i dig. Mit problem; Tror bare generelt det er et direkte problem med dig og ikke din humor. Mere hele din person. Er træt af at læse dine redneck indavls kommentarer om diverse emner på trådene rundt omkring. At sige Paradis ligger i World Trade er jo fatsvagt når man tænker på tragedien og de tragedier det har medført (den såkaldte krig mod terror).
#17 BN 17 år siden
Humor belyser lissom det groteske ved tingene, i dette tilfælde de pågældende muslimers forestilling om at de kom i paradis, da de udførte selvmords-terroren i New York.
Men bortset fra det, så er jeg da glad for, at dømmesyge personer som dig intet har at skulle have sagt mht. hvem der må skrive hvad her på filmz.dk.
#18 Martindan 17 år siden
og havde jeg magten havde du da også fået sparket.
#19 BN 17 år siden
Men det har du ikke, unge mand. ... Ain't life a bitch? ;-)
#20 filmz-DocDoom 17 år siden
Enig. Problemet er bare, at de jo netop ikke KUN springer sig selv i luften. Måske er det dig der ryger med næste gang?