Ikke for at lyde moralsk eller humor fjensk, så kan jeg slet ikke se det sjove i konstant at lave grin med denne dag eller eftervirkningerne fra den.
Denne dag er en af de væste i mit liv, og hver gang den bliver hivet frem i form af billeder af brændende tårne eller emnet bliver bragt på bane igen gør det ondt indeni, for den fik stor betydning for både mit og min families liv, der på sekunder blev ændret for altid. Jeg agter ikke gå i detaljer, men syntes blot I skal tænke over, at der er mennesker der føler meget smerte, hver gang der rippes op i dette sår.
Du er ældre end mig, så næppe tvilling (hvis du har angivet korrekt fødselsdato - hvis du virkelig er født 1. januar, så har du vel altid hangover på din fødselsdag)
#37: Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at blande mig i den her tråd, men nu gør jeg det så alligevel.
Jeg har personligt gjort mig morsom på baggrund af 9/11 og tilhørende begivenheder mange gange og selvom jeg efterhånden synes at jomfruvittighederne har levet lige rigeligt længe, så er det vigtigt, at huske at humoren jo ikke er der for at nedgøre de uskyldige der betalte prisen, men for at pointere det absurde i selve handlingen. Uden at blive politisk, så er der parter på begge sider af hele terror-konflikten der fortjener at blive gjort grundigt nar af, for nogle af de ting der bliver gjort er da fuldstændig til grin (også selvom konsekvenserne er alt andet end sjove).
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#31 BN 17 år siden
De fleste af dem er ret gode. ;-)
#32 Skeloboy 17 år siden
#33 filmz-Whitetrash 17 år siden
;-D
#34 filmz-sanjo 17 år siden
;-D
#35 BN 17 år siden
#36 filmz-DocDoom 17 år siden
http://www.filmz.dk/user/details/5330/
- og han bliver først født om to år.
(* han ligner umiskendeligt ham på mit eget billede, må jeg indrømme)
#37 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
Denne dag er en af de væste i mit liv, og hver gang den bliver hivet frem i form af billeder af brændende tårne eller emnet bliver bragt på bane igen gør det ondt indeni, for den fik stor betydning for både mit og min families liv, der på sekunder blev ændret for altid. Jeg agter ikke gå i detaljer, men syntes blot I skal tænke over, at der er mennesker der føler meget smerte, hver gang der rippes op i dette sår.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 BN 17 år siden
Kære Doctor Doom, jeg har en nyhed til dig:
Det ser ud til, at jeg er din tvillingebror, som blev bortadopteret ved fødselen! Se selv her!
Ligheden er ikke til at bortforklare!
#39 filmz-DocDoom 17 år siden
#40 gi-jones 17 år siden
Jeg har personligt gjort mig morsom på baggrund af 9/11 og tilhørende begivenheder mange gange og selvom jeg efterhånden synes at jomfruvittighederne har levet lige rigeligt længe, så er det vigtigt, at huske at humoren jo ikke er der for at nedgøre de uskyldige der betalte prisen, men for at pointere det absurde i selve handlingen. Uden at blive politisk, så er der parter på begge sider af hele terror-konflikten der fortjener at blive gjort grundigt nar af, for nogle af de ting der bliver gjort er da fuldstændig til grin (også selvom konsekvenserne er alt andet end sjove).