29: Filmen har en dansk-amerikaner i hovedrollen. 34: Manden på billedet får pludselig en fandens lyst til søde sager, og har det med at tabe lidt kropsdele her og der.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
synes faktisk at der blive hjulpet for meget. synes det ødelægger quizen en del at man bare kan gå herind og kigge. Jeg har selv brugt hints herinde fra til et par af filmene, men jeg synes jeg det er irreterende at man ikke selv kan finde ud af det. de film hvor jeg har brugt hints herfra ville jeg meget hellere selv have fundet eller slet ikke have fundet dem, men fuck det. Håber ikke folk tager dette alt for ilde op :D blot min mening. Held og lykke med quizen... og hvis i har 40 rigtige så her http://www.guesswhichmovie.com/
#92 - jeg vil gi' dig ret et stykke af vejen, det er lidt træls hvis man ikke selv forsøger først og bare hviler på hintsene (hedder det det i flertal?). Jeg mangler kun et billede nu og har fået en del hints, men håber jeg selv kommer i tanke om den - irriterer mig dog grusomt jeg ikke kan huske den. Men lidt enkelte hints skader ikke, det er vel ikke værre end at få hjælp af imdb, venner e.l., jeg fik fx hjælp af min søster.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#93 det er jeg helt med på... men om det er i spoiler eller ikke er kan folk jo stadig læse det uden problemer... men fred være med det... så slemt synes jeg heller ikke at det er..
#94 jeg har også fået hjælp af min søster, men jeg synes der er stor forskel på at få hjælp af venner og imdb frem for et forum der stort set giver dig svaret, men det er bare mig.
Jeg har fået hjælp til 2 - de to animationsbilleder - fordi jeg aldrig kunne gætte dem - mangler stadig 4 og det piner mig fordi jeg kan se at de fleste af jer ikke spørger til dem. Jeg er dog inspireret af de sidste kommentare og lader hjælpen gå forbi i de sidste 4.
#91 Yoda 19 år siden
Det er jo blevet til en hel gavebod ;-)
34: Manden på billedet får pludselig en fandens lyst til søde sager, og har det med at tabe lidt kropsdele her og der.
#92 filmz-dondupont 19 år siden
og hvis i har 40 rigtige så her http://www.guesswhichmovie.com/
#93 Yoda 19 år siden
Det er jo derfor, at der bruges spoilermarkering. Så er det op til en selv, om man vil snyde!
#94 lagoni 19 år siden
#95 filmz-dondupont 19 år siden
det er jeg helt med på... men om det er i spoiler eller ikke er kan folk jo stadig læse det uden problemer... men fred være med det... så slemt synes jeg heller ikke at det er..
jeg har også fået hjælp af min søster, men jeg synes der er stor forskel på at få hjælp af venner og imdb frem for et forum der stort set giver dig svaret, men det er bare mig.
#96 jessup 19 år siden