nr. 2: Hvis jeg nu siger, at titlen på filmen deler en numerisk fællesnævner med 9/11. ;) nr. 10: Prøv evt. at google hans navn og profession. nr. 15: Nu er det jo ekstremt begrænset, hvor mange kendte danske film og filmmagere Danmark har haft i "sort-hvidæraen". Jeg ser i reglen ikke danske film, men gættede den snildt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Jeg vil vædde med at når jeg endelig gætter nr.2, at så vil opleve den vildeste Aha-oplevelse....men jeg kan simpelthen ikke gætte det!!! Kan åbenbart ikke se skoven....
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
sagde det jo....! AHA!!! Nu er jeg med! Fatter ikke at jeg ikke kunne se det! Anyways....mange tak for hjælpen! Kan godt se hvad I mente med Jeres hints!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
06: Det er en komedie af en kendt neurotiker! 13: Det er en filmatisering af en af litteraturhistoriens klassikere, der er skrevet på tysk, men ikke af en tysker! 25: En nyere "apokalypse" film. 30: Partnerbytte og 70'er lir med en dygtig taiwaneser bag kameraet. 33: En film fra 1975 instrueret af en af Australiens bedste!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Filmen er en fransk/italiensk/tysk/jugoslavisk co-produktion fra 1968 med en af filmhistoriens bedste og mest interessante instruktører bag kameraet. Den er fra 1968, og hovedrollen spilles af en skuespiller, hvor én af hans bedste skuespilspræstationer kan beskrives som "psykopatisk" god. Han døde iøvrigt af en AIDS relateret sygdom i 1992
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#81 nakalay 19 år siden
nr. 10: Prøv evt. at google hans navn og profession.
nr. 15: Nu er det jo ekstremt begrænset, hvor mange kendte danske film og filmmagere Danmark har haft i "sort-hvidæraen". Jeg ser i reglen ikke danske film, men gættede den snildt.
#82 Guts 19 år siden
Jeg vil vædde med at når jeg endelig gætter nr.2, at så vil opleve den vildeste Aha-oplevelse....men jeg kan simpelthen ikke gætte det!!!
Kan åbenbart ikke se skoven....
#83 Yoda 19 år siden
Angående film nr. 2:
#84 Guts 19 år siden
#85 Yoda 19 år siden
Kein problem! :-)
#86 Guts 19 år siden
Det er : 6,13,25,30 & 33
#87 Yoda 19 år siden
13: Det er en filmatisering af en af litteraturhistoriens klassikere, der er skrevet på tysk, men ikke af en tysker!
25: En nyere "apokalypse" film.
30: Partnerbytte og 70'er lir med en dygtig taiwaneser bag kameraet.
33: En film fra 1975 instrueret af en af Australiens bedste!
#88 Guts 19 år siden
1000 tak!!!!
Det hjalp!!
Har dog stadig problemer med nr 13!!
#89 Yoda 19 år siden
#90 e-male 19 år siden