Tja det garanterer de netop ikke, deraf disclaimeren, men jeg har ikke hørt om folk i DK der er blevet fortoldet af varer fra cd-wow, selvom de var over deres grænse for toldfri forsendelser.
Har selv bestilt et par titler over 200kr derfra, uden problemer.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nu har jeg fået den. Det må siges at være hurtig ekspedition, men jeg klager ikke, ud over at posten bare havde sat den oven på postkassen, da den ikke kunne komme i. Og da jeg bor på kollegie og der derfor kommer en hel del forbi vores postkasser er det da heldigt at en svag sjæl ikke er blevet fristet af det. Det ser ud som om langt de fleste af de gode sketches er med og der er 281 min samlet så det er jo ok til 200 kr.. Dog er live showet blot det der genforenings interview agtige noget fra '98. Jeg har ikke set det endnu, men så vidt jeg husker er der ikke så meget ved det, men på trods af det synes jeg at det er et godt køb.
#11 El vez 21 år siden
Har selv bestilt et par titler over 200kr derfra, uden problemer.
#12 lagoni 21 år siden
#13 filmz-Pollux 21 år siden
#14 filmz-Pollux 21 år siden
Det ser ud som om langt de fleste af de gode sketches er med og der er 281 min samlet så det er jo ok til 200 kr..
Dog er live showet blot det der genforenings interview agtige noget fra '98. Jeg har ikke set det endnu, men så vidt jeg husker er der ikke så meget ved det, men på trods af det synes jeg at det er et godt køb.
#15 lagoni 21 år siden
#16 filmz-Pollux 21 år siden
Og nej.. Der var ingen ubehagelige overraskelser med.