Gravatar

#1 filmz-Pollux 21 år siden

Nogle der kender noget til denne titel?
Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde ret meget info eller nogle anmeldelser af den. Der er lidt på amazon men det er ikke det vilde.
Den koster kun 18,49£ på CD-wow og det hvis det bare er en nogenlunde god udgivelse må det jo siges at være en god pris.
Og hvis jeg har forstået toldreglerne rigtigt er der vel ikke store chancer for at der kommer told på den?
Kender I andre gode Monty Python udgivelser til billige penge? Jeg satser på at den box de har hos axel kommer ud til en anden pris på et tidspunkt.. :)
Og den store Flying Circus box er lidt for dyr til min pengepung.. :(
Gravatar

#2 lagoni 21 år siden

De har den til 160 kr hos Stereo Studio.

[edit] jeg tror dog ikke det er den samme som den hos cd-wow, den har mærkværdigvis bare den samme titel. Jeg skal i Stereo Sudio i morgen, kan tjekke indholdet der
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmz-Pollux 21 år siden

Det ville være mægtigt.. Så må man jo få noget familie i Jylland til at købe skidtet.. ;)
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 3 ... eller en ven fra filmz.dk
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 filmz-Pollux 21 år siden

#2 Det kunne se ud som om det er en af de diske som skulle være i den udgivelse jeg har kig på. Så vidt jeg kan forstå består den af 3 diske med det bedste fra Flying Circus. Disse diske skulle også være udgivet enkeltvis. Den sidste disk er så givetvis liveshow.
Gravatar

#6 El vez 21 år siden

Must have 14-disc box *saaavle*

:)~~
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-Pollux 21 år siden

hehehe.. Jow tak, men 1000 kr er lige i overkanten selv om den er faldet en del i pris. Og så satser jeg lidt på at alle de gode er med i denne udgivelse. Ellers er det jo falsk varebetegnelse.. ;)
Gravatar

#8 El vez 21 år siden

Tja det er 22kr pr episode, i modsætning til 50-66kr pr afsnit hvis man køber de små pakker. Der er en del at spare hvis man gerne vil have dem alle.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#9 filmz-Pollux 21 år siden

Det er rigtigt, men det er stadig 1000 kr og for en fattig studerende som mig er det 1/4 af min SU.
Gravatar

#10 filmz-Pollux 21 år siden

Men har jeg ret i at jeg ikke bliver præsenteret for en ekstra regninge fra det herlige danske toldvæsen hvis jeg bestiller den til 200 kr (18£) hos CD-wow?

Skriv ny kommentar: