Jeg tror ikke at man får en bowlingkugle med til den pris. Der står "Collectible Bowling Ball Packaging" så det må være noget med indpakningen. Ellers en cool idé med en bowlingkugle! :p
Ok, der ser ud til at være nogle ganske fine nye ekstras på og åbenbart DTS, ifølge tråden.
Men, jeg har den danske udgave med DTS og har ikke behov for at opgradere, med mindre den udgives på BD med samme ekstramateriale som denne nye dvd-udgave.
Det lader til den har en del ekstramateriale der ikke før er udgivet. Selv den tidligere collector's edition indeholder kun en sølle 20mins "making of".
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg ejer pt. 3 kopier (ja, filmen er fantastisk) - den ene er den danske som skilter med DTS på forsiden af coveret. Men på selve skiven er der kun DD og MPEG-2 lydspor. Så jeg skal også have denne, med bowlingkugle... så kan min femte kopi være blu-ray udgaven
#1 davenport 17 år siden
Hvad går det lige ud på? Får man en bowling kugle med eller hvad??
#2 pulse83 17 år siden
#3 wimmie 17 år siden
#4 Slettet Bruger [3471282085] 17 år siden
#5 wimmie 17 år siden
#6 filmz-Kadann 17 år siden
Men, jeg har den danske udgave med DTS og har ikke behov for at opgradere, med mindre den udgives på BD med samme ekstramateriale som denne nye dvd-udgave.
#7 El vez 17 år siden
#8 Slettet Bruger [3471282085] 17 år siden
#9 filmz-Kadann 17 år siden
MPEG-2 lydspor..? Say what now..? :)
#10 Slettet Bruger [3471282085] 17 år siden