"Where is the money Lebowski" "Shut the fuck up Donnie"
Denne film er klart en af de mest undervurderede film overhovedet. En uhyggelig original film som er sprængfyldt med geniale dialoger, og som egentlig ikke har rigtig nogen handling.
Men det er jo heller ikke handlingen i denne film der er vigtig, det er personerne og dialogerne som er simpelthen intet mindre end geniale i denne film.
The Dude(Jeff bridges) og Walther(john goodman) yder begge en formiddabel præstation i denne film, der burde være faldet en oscar af til en af dem.
"Thats just like my opinion man!!"
This is my principles if you dont like´em I have new ones
Det er den film jeg har set flest gange og hver gang bliver man bekræftet i den fantastiske Coen stemning hvor skuespil, dialog og skæve kartakterer går op i en højere enhed.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Ja, den er sku da klasse. Jeg er vild med Coen. #1 - Det lyder som om du lige har set den for første gang? Hvis du ikke kender filmagerene, der står bag, så har du meget at gå igang med.
Tjek IMDB - coen og så find dankortet frem.
U wont regret!
;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 filmz-bat271 21 år siden
"Shut the fuck up Donnie"
Denne film er klart en af de mest undervurderede film overhovedet. En uhyggelig original film som er sprængfyldt med geniale dialoger, og som egentlig ikke har rigtig nogen handling.
Men det er jo heller ikke handlingen i denne film der er vigtig, det er personerne og dialogerne som er simpelthen intet mindre end geniale i denne film.
The Dude(Jeff bridges) og Walther(john goodman) yder begge en formiddabel præstation i denne film, der burde være faldet en oscar af til en af dem.
"Thats just like my opinion man!!"
This is my principles if you dont like´em I have new ones
#2 Patriarch 21 år siden
#3 El vez 21 år siden
#4 davenport 21 år siden
Ja, den er sku da klasse.
Jeg er vild med Coen.
#1 - Det lyder som om du lige har set den for første gang? Hvis du ikke kender filmagerene, der står bag, så har du meget at gå igang med.
Tjek IMDB - coen og så find dankortet frem.
U wont regret!
;)
#5 Hasselguff 21 år siden
Én ting er sikkert - Lebowskis gennemsigtige plasticsandaler styrer verden...
#6 chronaden 21 år siden
#7 filmz-bat271 21 år siden
Vil da helt klart se noget mere med Coen brdr.
Det er ikke helt 1. gang jeg har set "The Big Lebowski" må være min begejstring for filmen som skinner for kraftigt igennem:-)
"You see what happens Larry? You see what happens Larry!? This is what happens Larry! when you fuck a stranger in the ass"
"SHUT THE F*** UP DONNY!!"
#8 filmz-Zitter 21 år siden
"This is not Nam. This is bowling. There are rules."
#9 chronaden 21 år siden
"Far out"
:DDD
#10 filmz-bat271 21 år siden
"duuuuude, you're being very un-dude"
"Calmer then you are...
Calmer then you are... "