Det er da ligesaa meget foraeldrernes skyld, da jeg var inde og se Harry Potter 2 var der en masse boern med deres foraeldre. Boerne blev ved med at spoerge om handlingen "Er det den edderkop der har forstenet alle" Hvorefter en mand svarer "Nej nej det er den kaempe slange nede i hemmelighedernes kammer" Noej jeg taendte af for jeg havde ikke selv laest boergene dengang, men ja boern er tit pisse irriterende i biografen.
#2 Hvis så bare det var det eneste :) Forstår godt børns interesse, når de er i en alder de ikke kan læse og så har jeg ikke noget imod deres forældre hjælper dem. Med mindre det altså er i forestillinger fra 19 og frem, hvor publikum nok skifter.
Dårlig opdragelse og forældre som tækkes alle børnenes ønsker er lig egoistiske børn. Hvis børn ikke får grænser dér, så er der fuld rulle på alle steder, også i biografen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det der var irriterende var, at det var rimeligt sent og det var med original sprog. Boernene kunne ikke have vaeret mere en 7 aar og var vildt oppe at koere, spurgte loes og foraeldrerne broevede ikke engang at hviske og viste ingen hensyn. Der bliver jeg sur og de fik det fandme ogsaa at vide. Gider ikke at betale for at gaa ind og se en film jeg har glaedet mig til, bare for at andre kan komme og pisse paa det!!!!
Den første gang jeg var med min far i biografen, var det for at se Jernørnen. Jeg fik strenge ordrer på ikke at spørge under filmen, og det har jeg da med glæde holdt lige siden. Det er måske primært et problem med de forældre der overhovedet ikke har en biografkultur.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har altid valgt den sene forestilling på en hverdag med HP-filmene. Til den første var der alligevel en eller anden far, der havde taget sin søn med. Og drengen så det som sin opgave, at fortælle sin far om handlingen inden den skete. "Se far, det er den trappe han sover under..." osv. Der bad jeg ham om at få sin søn til at holde mund. Det virkede heldigvis....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Havde en lignende oplevelse under "Mørke", der jo er en ret stille film, rent lydmæssigt. Hele filmen igennem sad to teenagetøser og fnisede og snakkede højlydt....indtil jeg kom til at nævne hvor irriterende det dog var med et ufrivilligt kommentarspor ved siden af sig - de fattede den ikke, men klappede da i de sidste tyve minutter.. ;-)
#7 det proevede jeg ogsaa da jeg var inde og se moerke, det var dog 3 de sad lige under mig. Man kunne se deres mobil telefoner lyse op engang imellem og de snakkede og grinede, ogsaa selvom der var nogen der havde begaaet selvmord oppe paa skaermen. Pisse irriterende, de var nok ikke gamle nok til at gaa i biografen allene!!!!
Glimrende topic. Jo, selvom jeg anser mig selv for at være en ung knægt, kan og har jeg aldrig snakket højlydt under en film, dog har jeg hvisket meget lavmælt, og det har kun været under scener med megen støj fra lyden, så det ikke er tydeligt. Jeg har aldrig kigget på min telefon for at se, hvad klokken er eller for at se om nogen har ringet / sms'et. Det er ikke kun pisseirriterende og uhøfligt at gøre sådan under en film over for andre mennesker, men også direkte åndssvagt at sætte sig ind i en biograf for at se en film, hvis man ikke kan koncentrere sig om.
Ligeledes er latter i meget stille scener på samme måde forbandet irriterende! For eksempel er det pisseirriterende, når to fnisende og hviskende tøser bryder ud i latter over noget, de har snakket om indbyrdes. Én gang kan tilgives, men tre til fire gange er fuldkommen skudt i hovedet.
Sidst, men ikke mindst vil jeg lige kommentere lidt mere på mobiltelefoner. De distraherer ad helvedes til! I går, da jeg så Harry Potter, lyste en eller anden teenagetøs med sin mobiltelefon, og jeg gik glip af et hurtigt glimt af noget meget skræmmende, der fik dem bag mig til at sparke til min stol. Efterfølgende havde jeg lyst til at hælde min cola ud over pigen med mobiltelefonen, så jeg kunne unload mine popcorn ud over hende og få dem til at klistre sig fast til hende.
Nyt lovforslag: "Ulovliggør" højlydt snak og lysende mobiltelefoner!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#1 filmz-Bruce 20 år siden
Glimrende debatoplæg :)
#2 kill the bills 20 år siden
#3 filmz-Bruce 20 år siden
Dårlig opdragelse og forældre som tækkes alle børnenes ønsker er lig egoistiske børn. Hvis børn ikke får grænser dér, så er der fuld rulle på alle steder, også i biografen.
#4 kill the bills 20 år siden
#5 DarkLight 20 år siden
Det er måske primært et problem med de forældre der overhovedet ikke har en biografkultur.
#6 tiny 20 år siden
#7 filmz-gimleno1 20 år siden
#8 lyspunkt 20 år siden
#9 kill the bills 20 år siden
#10 filmz-gofferoffer 20 år siden
Ligeledes er latter i meget stille scener på samme måde forbandet irriterende! For eksempel er det pisseirriterende, når to fnisende og hviskende tøser bryder ud i latter over noget, de har snakket om indbyrdes. Én gang kan tilgives, men tre til fire gange er fuldkommen skudt i hovedet.
Sidst, men ikke mindst vil jeg lige kommentere lidt mere på mobiltelefoner. De distraherer ad helvedes til! I går, da jeg så Harry Potter, lyste en eller anden teenagetøs med sin mobiltelefon, og jeg gik glip af et hurtigt glimt af noget meget skræmmende, der fik dem bag mig til at sparke til min stol. Efterfølgende havde jeg lyst til at hælde min cola ud over pigen med mobiltelefonen, så jeg kunne unload mine popcorn ud over hende og få dem til at klistre sig fast til hende.
Nyt lovforslag: "Ulovliggør" højlydt snak og lysende mobiltelefoner!