Gravatar

#71 dolphinfriendly 17 år siden

TDK er virkeligt også fantastisk. Om den fortjener at være placeret på 1. pladsen er en smagssag, men en top 20 er klart på sin plads, og jeg tøver ikke med at kalde den en milepæl, mesterværk og årets suverænt bedste film.

Gravatar

#72 filmz-CAADK 17 år siden

Jeg må kalde mig enig med dolphinfriendly. Den er helt fantastisk. Bedste tegneseriefilmatisering nogensinde, men så meget mere.
Alfred: Know your limits, Master Wayne
Bruce: Batman has no limits
Gravatar

#73 dolphinfriendly 17 år siden

#72 Hehe hey dér Christian - godt at du fik set den. :) Synes ikke jeg så dig derinde, kom du til tiden?

Gravatar

#74 filmz-CAADK 17 år siden

#73 Ja, da. Var der før. Går bare tit hurtigt ind når det er en vigtigt film. Man skal jo ha en god plads til en film som Dark Knight ;)
Gravatar

#75 dolphinfriendly 17 år siden

#74 True dat! Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse - husk premieredagen allerede er onsdag. ;)

Gravatar

#76 filmz-CAADK 17 år siden

#75 Klart klart. Har allerede en sides noter. Tror det blir en lang en :D
Gravatar

#77 Slettet Bruger [3200108538] 17 år siden

Og efter næsten 70.000 stemmer holder den stadig skansen.
Gravatar

#78 Skeloboy 17 år siden

OG argumentet med, at top1000 voters kun har givet den 7,6 er ikke helt holdbar, for 37,4 har givet den 10, mens 30,3 har givet den 8 og 9. Grunden til den er så lav er, at 14,1 % har givet den 1
Gravatar

#79 akerman 17 år siden

Den er faldet til 9.6 :-(
Gravatar

#80 BN 17 år siden

hvornår skal filmz's anmelder (hvem det end er der får opgaven) se filmen? Idag eller imorgen onsdag? ... Kommer der først en anmeldelse på premieredagen?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: