Jeg sad og kiggede på www.imdb.com igår og fandt ud af at den sindssygt fede Hong Kong film Infernal Affairs bliver genindspillet i en amerikansk udgave under navnet The Departed! Det bliver Martin Scorsese, der instruerer den og Matt Damon og Lenoardo DeCaprio, der spiller hovedrollerne! Må jeg gerne være den første til at sige SAY WHAT!!!! Det her er næsten til at græde over, ikke nok med at Hollywood konstant skal genindspille gamle asiatiske gysere med teenageidoler, nu skal de fandme også ødelægge geniale krimi historier! Er jeg den eneste, der virkelig rynker på næsen af det her?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#1 Nu er jeg generelt imod tendensen at købe rettighederne til en udenlandsk succes for at genindspille den med amerikanske stjerner.
Jeg er dog sikker på Scorsese's film bliver et hit. Jack Nicholson skulle eftersigende også deltage, som irsk gangsterboss, så det kan næsten ikke gå galt. Men jeg ville nu istedet foretrække, at man søgte inspiration i de titusinder af bøger og noveller, som stadig ikke er filmatiseret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 Du skriver teenageidoler, men jeg synes nu at både Damon og Leo har modnes glimrende og har vist op til flere gange at de er glimrende skuespillere.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#4 Jeg skriver om teenage idoler i genindspilninger af gamle gysere! Jeg vil da heller ikke påstå at Damon og DeCaprio er dårlige skuespillere, jeg ville egentlig bare udtrykke min ærgelse over dette projekt!
#2 Jeg er ikke i tivivl om at denne film bliver et hit og sikkert meget godt instrueret, men det ændrer stadig ikke på min holdning til denne remake! Det skal da også lige siges at jeg er stor fan af originalen, så det grunder selvfølgelig også meget i mit bitcheri over filmen... sorry
Men hvis der har været en tråd om dette projekt før, så lad os da slutte den her....
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#1 filmz-michaell 20 år siden
Det her er næsten til at græde over, ikke nok med at Hollywood konstant skal genindspille gamle asiatiske gysere med teenageidoler, nu skal de fandme også ødelægge geniale krimi historier!
Er jeg den eneste, der virkelig rynker på næsen af det her?
#2 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg er dog sikker på Scorsese's film bliver et hit. Jack Nicholson skulle eftersigende også deltage, som irsk gangsterboss, så det kan næsten ikke gå galt. Men jeg ville nu istedet foretrække, at man søgte inspiration i de titusinder af bøger og noveller, som stadig ikke er filmatiseret.
#3 chandler75 20 år siden
#4 El vez 20 år siden
#5 filmz-michaell 20 år siden
#2 Jeg er ikke i tivivl om at denne film bliver et hit og sikkert meget godt instrueret, men det ændrer stadig ikke på min holdning til denne remake! Det skal da også lige siges at jeg er stor fan af originalen, så det grunder selvfølgelig også meget i mit bitcheri over filmen... sorry
Men hvis der har været en tråd om dette projekt før, så lad os da slutte den her....
#6 filmz-Bruce 20 år siden