Gravatar

#1 chandler75 20 år siden

Alderen har vist indhentet Arnold:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=2883...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 filmz-sanjo 20 år siden

Hehe ja :)
Men af en 57 årige, klarer han sig stadigvæk meget godt. Hans arme er nok det eneste som ikke er "ældet" så meget :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#3 nakalay 20 år siden

Han klarer det aldeles fint, alderen taget i betragtning.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

#4 20 år siden

Det må være et manipuleret foto. Jeg nægter at tro det om en Cyberdyne Systems Model 101.

"I'll be sack!"
Gravatar

#5 azathoth 20 år siden

Ah gi nu manden en chance... han har nok ikke ligefrem så meget tid til at træne længere. Sådan så han jo også ud efter sin hjerteoperation, men alligevel fik han sig trænet op til T3. Det er ikke fordi han ikke kan længere, jeg tror bare at det er tiden der er problemet.

Og grunden til jeg siger det har da SLET intet at gøre med at mit barndomsidol er ved at blive gammel mavesur fattynator med buskede øjenbryn... snøft. Nåja, illusionen skulle jo briste på et tidspunkt ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 filmz-makaveli 20 år siden

Det er ren photoshop... et manipuleret foto. Jeg arbejder med fotoredigering hverdag :)
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Gravatar

#7 Michael Andersen 20 år siden

#6 Siger du, at det er dig, der har lavet billedet? ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 gi-jones 20 år siden

Nej det var mig. Det var ubehageligt, men før jeg fixede det så han vildt gammel ud. Lignede Cher som 150-årig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Hæ hæ, gammelmandspatter.. Det er så lige blevet et nyt ord i mit meget smalle og til tider lave ordforråd! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: