ja de styrer faktisk i den film-har nu altid godt kunne lide dem begge..
*SPOILER*-det kan du ikke mene? som om den ikke er blodig nok i forvejen uden hans kone og baby skal flænses i småstykker... jeg så den engang med een der sagde *arj hvor er den dårligt optaget-se lyset er helt forkert-siden da har jeg KUN set den med folk der kender den *sukker*-nogle mennesker altså.. min fav scene er helt klart i det midlertidige hospitalstelt-der bliver helt klart slagtet nogle mennesker og spist noget kød woah. Især der hvor een bliver halet ud fra under sengen-det er for sejt...gnæk
*SPOILER* (også mega spoiler til filmen "Identify") Endnu et eksempel på 'det var bare en drøm' er i "Identify" hvor opbygningen er totalt fed, og når man så håber på en cool forklaring på de mystiske ting der sker indtil da, viser det sig 'bare' at være hans split personality.. Lidt for nemt, fed film ellers!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-Mira 22 år siden
Hvis du ikke allerede kender den kan den kun anbefales...
Hvor mange kender egentlig til den herinde?
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#2 El vez 22 år siden
*SPOILER!!!!111*
Jeg kan især godt lide den scene, hvor Kilmers kone ankommer og bliver angrebet af en løve.. Så er det deasværre bare en drøm.. æv.
#3 filmz-Mira 22 år siden
*SPOILER*-det kan du ikke mene? som om den ikke er blodig nok i forvejen uden hans kone og baby skal flænses i småstykker...
jeg så den engang med een der sagde *arj hvor er den dårligt optaget-se lyset er helt forkert-siden da har jeg KUN set den med folk der kender den *sukker*-nogle mennesker altså..
min fav scene er helt klart i det midlertidige hospitalstelt-der bliver helt klart slagtet nogle mennesker og spist noget kød woah. Især der hvor een bliver halet ud fra under sengen-det er for sejt...gnæk
#4 El vez 22 år siden
Jeg er stor tilhænger af unhappy endings, Se7en og Das Boot er blandt mine favoritter hvad det angår :)
*SPOILER* (også mega spoiler til filmen "Identify")
Endnu et eksempel på 'det var bare en drøm' er i "Identify" hvor opbygningen er totalt fed, og når man så håber på en cool forklaring på de mystiske ting der sker indtil da, viser det sig 'bare' at være hans split personality.. Lidt for nemt, fed film ellers!
#5 filmz-Mira 22 år siden
SPOILER-min fav med unhappy endings er nok the perfect storm
har ikke set identify??
#6 El vez 22 år siden
Nej den er cool mht personkarakteristik og dødsfaldene er dejligt brutale - absolut en anbefalelsesværdig gyser.
Perfect storm har jeg ikke set, men det er jo go'e gamle Wolfgang!
#7 filmz-Mira 22 år siden
ok så jeg bør se den kan jeg ligesom udlede?
#8 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Der er jo mange gode film med "unhappy endings", men uanset hvad er det jo altid i sidste et spørgsmål om, hvordan historien er fortalt.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 Kalle Ferm 22 år siden
Den vil jeg da have set. :-)
Jakob
#10 filmz-Mira 22 år siden