the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ticker er satme sej hehe og så var der lige good old "Palmer" til sidst.
Star har jeg lige set, hehe den er ret sjov, og man behøvede ikke engang at se navnet Guy ritchie(staveplade) for at vide det var ham der havde instrueret den, det kunne man se på hele opbygningen.
Sjov start med Clive der sidder og beskriver den mest specielle dame, man sidder bare så'en hendes øjne er specielle henes hænder hun er så betagene, og så kommer hans kommentar til sidst og ødelægger det, hun er en bicth eller hvad han lige siger lidt svært at høre.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ser man på "Beat the Devil" og traileren til Scotts kommende "Domino" - så er der godt nok mange ligheder mht til look og stil. De BMW film er så fede, slider jævnligt på min dvd-afspiller :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 elwood 20 år siden
"now it's time to play the waiting game...
Oh, the waiting game sucks, let's play Hungry Hungry Hippos"
damm den mand er så vis han har sku et citat der passer til alt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 filmz-Kadann 20 år siden
#23 ks 20 år siden
#24 filmz-yoshimura 20 år siden
#25 elwood 20 år siden
Star har jeg lige set, hehe den er ret sjov, og man behøvede ikke engang at se navnet Guy ritchie(staveplade) for at vide det var ham der havde instrueret den, det kunne man se på hele opbygningen.
Sjov start med Clive der sidder og beskriver den mest specielle dame, man sidder bare så'en hendes øjne er specielle henes hænder hun er så betagene, og så kommer hans kommentar til sidst og ødelægger det, hun er en bicth eller hvad han lige siger lidt svært at høre.
#26 filmz-vassago 20 år siden
#27 davenport 20 år siden
#28 Scherlund 20 år siden
Jeg glæder mig i hvert fald til at få min kopi ind ad døren og smække op for volumen i dejlig 5.1 lyd.
#29 elwood 20 år siden
#30 filmz-Kadann 20 år siden