De er ikke superhurtige derinde, jeg tror jeg ventede 1½-2 måneder på min. Men siden I åbenbart får den gratis, kan I sikkert godt klare at vente lidt :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ligesom #31, så ventede jeg også ca 1½-2 måneder... Men bare rolig - det er hele ventetiden værd (hehe - var det ikke lige det I havde brug for at vide mens I hver eneste dag går og kigger efter postbuddet?) :-P
Min kom i går - de skal nok dukke op, hvis man bare venter tålmodigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg fik også min igår, som mange andre. Jeg har dog lige et spørgsmål.
Er der nogen der kender den version af Unicornio som bliver brugt i The Follow? Jeg har fundet selve sangen, men det er ligesom ikke det samme, når det ikke er den samme kunstner der synger. Jeg har kigget rulleteksterne igennem, men jeg kan ikke finde navnet. Det kan dog sagtens være mig der er selektiv blind (er sket før).
Har selv fundet ud af hvad sangerinden hedder. Cecilia Noel/Noël. Jeg skal åbenbart bare se teksterne igennem flere gange for at finde det jeg leder efter :/
Jeg har sendt BMW support en mail (i går), men jeg har ikke hørt fra dem endnu, er det meget normalt at de tager sig et par dage til at få svaret, eller få man slet intet, bare en DVD om 4-6 uger
#31 lagoni 20 år siden
#32 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#33 McPeter 20 år siden
#34 PredatorX 20 år siden
#35 filmz-yoshimura 20 år siden
#36 Scherlund 20 år siden
Er der nogen der kender den version af Unicornio som bliver brugt i The Follow? Jeg har fundet selve sangen, men det er ligesom ikke det samme, når det ikke er den samme kunstner der synger. Jeg har kigget rulleteksterne igennem, men jeg kan ikke finde navnet. Det kan dog sagtens være mig der er selektiv blind (er sket før).
#37 Captain Vallo 20 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#38 Scherlund 20 år siden
Har selv fundet ud af hvad sangerinden hedder. Cecilia Noel/Noël. Jeg skal åbenbart bare se teksterne igennem flere gange for at finde det jeg leder efter :/
#39 aknot 20 år siden
hvordan gjorde i?
#40 Scherlund 20 år siden
Efter at de havde fået min addresse, fik jeg den mail der er i post #13
--- edit ---
Jeg kan se at deres stytem kan tage de nye visa/dankort, så jeg tror ikke at den kan fåes gratis mere!