Gravatar

#11 PredatorX 20 år siden

Ahhh kewl man:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#12 Corgan 20 år siden

#10:

Roger that.
Gravatar

#13 Scherlund 20 år siden

Så kom der svar tilbage:

Dear Scherlund,

Thank you for your reply.

We have confirmed your order for a copy of "The Hire" DVD. Due to the volume of DVDs being shipped, please allow four to six weeks for delivery.

If at this time you have still not received your DVD, please contact us again for further assistance.

As for anyone else that is having trouble ordering the DVD online, please have them email this address and provide their shipping address by providing: Name, Address, City, State and Zip Code. Make sure they do not include any credit card information.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,

BMW of North America, LLC

Den e-mail adresse, der bliver henvist til er: [email protected]
Gravatar

#14 El vez 20 år siden

Det var da go' service, jeg har fluks sendt dem min adresse ;)

Tak for research, Scherlund!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 SpielbergFreak 20 år siden

Kanon mange tak for hjælpen Scherlund! Skriver de tilbage eller hvordan forgår det?

Gravatar

#16 SpielbergFreak 20 år siden

Hey jeg har lige fået denne mail tilbage:

Thank you for your recent e-mail.

We have confirmed your order for a copy of "The Hire" DVD. Due to the volume of DVDs being shipped, please allow four to six weeks for delivery.

If at this time you have still not received your DVD, please contact us again for further assistance.

Best regards,

BMW of North America, LLC

Betyder det at man får den gratis???
Gravatar

#17 El vez 20 år siden

Tja det må det vel. Den er jo faktisk allerede gratis, de 45kr var jo blot for shipping and handling. Eftersom de har kludder i deres system, har de åbenbart valgt at sende skidtet på deres egen regning ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 Scherlund 20 år siden

Jeg har i hvert fald ikke oplyst mine kredit kort oplysninger til dem. Så det kan mget vel være som #17 skriver. Ikke at jeg skal brokke mig over det :)
Gravatar

#19 SpielbergFreak 20 år siden

Det er jo kanon! fedt!
Gravatar

#20 ks 20 år siden

Nu sender jeg fandme også en mail. Gratis DVD, mums!

Skriv ny kommentar: