TheOneRing.net har startet et projekt, som skal få New Line Cinema og MGM/United Artists til at blive enige om en filmatisering af Hobitten.
Det hele er ganske enkelt. Man skal bare skrive et brev/email til selskaberne, hvor man fortæller dem, at man egentlig godt gad se den film, og at de godt snart må nosse sig sammen.
Projektet startede som en aprilsnar om, at Hobítten var på vej. Men er nu blevet til dette projekt med navnet: "Let The Hobbit Happen".
Der er vist ingen tvivl om at The Hobbit vil blive til noget, nå man tager LOTR-trilogiens succes i betragtning. Derfor er der ingen grund til at lave en underskriftindsamling for at sætte gang i tingene.
Man må jo bare håbe på at PJ endnu engang vil blive sat på opgaven.
#2: Kender du overhovedet til sagen. Det virker ikke sådan!
Personligt så jeg helst at den ikke kom. Jeg ser de tre film som unikke, og en filmatisering af Hobbitten vil enten have samme stil som bogen, hvilket vil gøre at den ville passe dårligt sammen med. Eller den ville have samme stil som de tre LOTR-film, hvilket selvfølgelig ville passe dårligt til stilen i bogen. Ingen af delene er jeg vild med. Derfor så jeg gerne PJ bruge sine store evner på andre projekter...
#2 Det siger du nok! Men foreløbig har New Line og MGM altså ikke kunnet blive enige. Og når man så tilmed læser, at New Line ikke for enhver pris vil gå på kompromis med MGM, men hellere overveje hvordan man ellers kunne lave en fortsættelse, så skræmmer det mig sq... Så jow! Jeg tror egentlig der er tvivl... om ikke andet tvivl om, hvornår det bliver! Det ville ikke være det samme, hvis man skal bruge andre skuespillere til Gandalf, Elrond og Gollum. (Bilbo måske). Og det skulle oxo gerne være PJ der instruerer.
#3 Stilen i Hobitten ville gøre sig godt til en tv-serie, så det er jo oxo en mulighed, omend jeg ikke tror de vil gøre det på den måde...
#3 LOTR-bøgerne, passer da heller ikke helt overens med filmene. Så hvorfor skulle The Hobbit? Netop PJ's måde at fortolke tolkins univers, passer så fremragende til film. At han ligeledes fatter interesse for projektet, vidner om at han uden tvivl har gjort sig nogen tanker...
#4 Så længe der er penge i vente for både New Line og MGM, så skal The Hobbit da nok blive lavet. Det er trods alt bedre at tjene "lidt" penge, end slet ingen... og jeg tror ligeledes ikke at en serie er profitabel nok. Mere sandsynligt er det at den kommer til at udgører to film.
Jeg er ikke sikker på at det er en god ide at filmatisere The Hobbit for hvis som Mifan allerede har skrevet ikke er de samme skuespillere Ian McKellen, Andy Serkis og Hugo Weaving ville det efter min mening ikke blive så godt, Ian Holm som spiller Bilbo har jeg ikkke rigtig en mening om da han ikke er min skuespiller type og så skulle det naturligvis være PJ der skulle instruere. Hvis denne bog skulle blive til en film! ;-)
#9 Jow jow... men han lever jo livet farligt... jeg ville ihvertfald ikke være uvenner med Wolverine... ...og man ved jo aldrig! De skal bare se at komme igang skal de...
#1 filmz-Mifan 21 år siden
Det hele er ganske enkelt. Man skal bare skrive et brev/email til selskaberne, hvor man fortæller dem, at man egentlig godt gad se den film, og at de godt snart må nosse sig sammen.
Projektet startede som en aprilsnar om, at Hobítten var på vej. Men er nu blevet til dette projekt med navnet: "Let The Hobbit Happen".
Læs mere her!
#2 filmz-Kviksand 21 år siden
Man må jo bare håbe på at PJ endnu engang vil blive sat på opgaven.
#3 Slettet Bruger [775940655] 21 år siden
Personligt så jeg helst at den ikke kom. Jeg ser de tre film som unikke, og en filmatisering af Hobbitten vil enten have samme stil som bogen, hvilket vil gøre at den ville passe dårligt sammen med. Eller den ville have samme stil som de tre LOTR-film, hvilket selvfølgelig ville passe dårligt til stilen i bogen. Ingen af delene er jeg vild med. Derfor så jeg gerne PJ bruge sine store evner på andre projekter...
#4 filmz-Mifan 21 år siden
Så jow! Jeg tror egentlig der er tvivl... om ikke andet tvivl om, hvornår det bliver! Det ville ikke være det samme, hvis man skal bruge andre skuespillere til Gandalf, Elrond og Gollum. (Bilbo måske). Og det skulle oxo gerne være PJ der instruerer.
#3 Stilen i Hobitten ville gøre sig godt til en tv-serie, så det er jo oxo en mulighed, omend jeg ikke tror de vil gøre det på den måde...
#5 filmz-Kviksand 21 år siden
#4 Så længe der er penge i vente for både New Line og MGM, så skal The Hobbit da nok blive lavet. Det er trods alt bedre at tjene "lidt" penge, end slet ingen... og jeg tror ligeledes ikke at en serie er profitabel nok. Mere sandsynligt er det at den kommer til at udgører to film.
#6 Lady Arwen 21 år siden
#7 filmz-Wacker 21 år siden
http://www.samarit.dk
#8 filmz-Mifan 21 år siden
#9 El vez 21 år siden
#10 filmz-Mifan 21 år siden
...og man ved jo aldrig! De skal bare se at komme igang skal de...
Jeg bruger for mange punktummer, ved det!