Gravatar

#1 duuk74 19 år siden

100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#2 HonoDelLoce 19 år siden

Den er meget sjov - men skulle den ikke bare have været postet i Sjove Indlæg-tråden ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 duuk74 19 år siden

Synes ikke det er et særligt genialt koncept, at samle så meget i en tråd. Umuligt at overskue og læse sig igennem. Og så dukker de specifikke links jo heller ikke frem hvis man søger på dem.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 19 år siden

Men forestil dig, hvor uoverskueligt forummet hurtigt kunne blive, hvis alle oprettede en ny tråd, hver gang de fandt et sjovt link?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 duuk74 19 år siden

Det klarer andre forums nu meget godt ;)
Gravatar

#6 HonoDelLoce 19 år siden

Ved jeg nu ikke, har altid synes at sådanne fora er underligt rodede og irriterende at lokalisere noget som helst..

Det er da meget nemmere blot at gå ind i sjove indlæg-tråden og trykke ctrl+b og så skrive noget af det, man søger efter..
Gravatar

#7 Michael Andersen 19 år siden

Den med The Father of all Trailers er nu sjovere.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8 duuk74 19 år siden

#6 Tjae der er vi så uenige. Hvad så hvis jeg ikke kan huske URL'en? Det er ikke altid man lige husker hvad http://web.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?Templat... henviser til. Desuden føres "sjove indlæg" jo over i nye tråde, når der er kommer +200 indlæg. Så hvilken en af dem var det nu, det link jeg leder efter lå i? Man kunne jo også oprette en gruppe der hed "sjove indlæg" på forummet, nu da der er så mange der poster alligevel. Det andet virker lidt som en lappeløsning.
Nuvel..folk kan vel lide det på den måde :)
Gravatar

#9 duuk74 19 år siden

#7 Haha good one :)
Gravatar

#10 El vez 19 år siden

Der er mere med trailer-dudes her:
http://images.suntimes.com/images4/trailers/5men.m...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: