#79 Jeg må sige jeg var lidt skeptisk mht. David Schwimmer i starten, da han i mine øjne ER Ross fra venner, men efter hånden som man lærte de forskellige personer at kende og serien ligesom kom igang, synes jeg egentlig også at han gjorde det rimelig godt!
Så lige Lawrence og Arabia. Kan kun huske at ha' set den for 20-25 år siden, og det fatter jeg jo ikke nu. Umådelig flot film af David Lean og Peter O'Toole er fabelagtig som Al Lawrence. Visuelt er ørkenen i Superbit helt på højde med Ringenes Herre landskaber. Lyden er sikkert så god som det er muligt for en film med denne alder.
Film: 9/10 DVD: 8/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg så lige Shaun of the Dead. Det er den sjoveste zombiefilm jeg har set i lang tid. Masser af sjove scener og til tider er den næsten uhyggelig. 8/10
Gi-jones og jeg er lidt uenige, han mener ikke der er noget som kan overgå Cabin fever, jeg er villig til at give denne film et forsøg, men han er stædig ham gi-jones.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige set et klip fra min Mulan-DVD - det er musik-videoen til 'Make a man out of you'/'Be a Man' eller hvad den hedder, men pointen er at det er Jackie Chan der synger den og det er noget af det sjoveste jeg længe har set... :-D
#85 Det er også sjovt at se hvor mange henvisninger til andre zombie film. Fx på et tidspunkt ringer de for at bestille pizza og pizzariaet hedder Fulci, eller noget. Det er hvist nok en italiensk zombie film instruktør.
Altså kan man sige at den også har masser af gensyns værdi.
#89 Den er fra Night of the Living Dead. Det er, så vidt jeg husker, hendes bror, der siger det til hende for at drille.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#81 filmz-dr. hoax 19 år siden
#82 filmz-Bruce 19 år siden
Film: 9/10
DVD: 8/10
#83 dvjik 19 år siden
Det er den sjoveste zombiefilm jeg har set i lang tid.
Masser af sjove scener og til tider er den næsten uhyggelig.
8/10
#84 chronaden 19 år siden
Eternal Sunshine of the Spotless Mind = 5/6
The Insider = 5/6
Taken 4/6
Forgotten Silver = 4/6
#85 elwood 19 år siden
Gi-jones og jeg er lidt uenige, han mener ikke der er noget som kan overgå Cabin fever, jeg er villig til at give denne film et forsøg, men han er stædig ham gi-jones.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#86 McPeter 19 år siden
#87 dvjik 19 år siden
Det er også sjovt at se hvor mange henvisninger til andre zombie film. Fx på et tidspunkt ringer de for at bestille pizza og pizzariaet hedder Fulci, eller noget. Det er hvist nok en italiensk zombie film instruktør.
Altså kan man sige at den også har masser af gensyns værdi.
#88 dyg 19 år siden
*Lucio Fulci, har bl.a. instrueret Zombie (zombi 2) og The Beyond, der klart er værd at tjekke ud, hvis man er fan af genren.
#89 DarkLight 19 år siden
#90 filmz-yoshimura 19 år siden