#10 - Hvilken skandinavisk udgave? Den almindelige dvd, der kan købes til 100kr de fleste steder, har ingen extras. Boksen indeholder mig bekendt den første, skandinaviske udgivelse af SE'en.
5 film (8 disk) for 500kr, hvilket endda kan fås billigere nogle steder, kan da ikke siges at være dyrt - især ikke, når tre af dem er nyintroduktioner i Skandinavien. Kill Bill 1+2 er desværre de normale udgaver, hvor man nok skal tage højde for, at de sandsynligvis får deres egen boks senere. Men samlet havde jeg da forventet en noget højere startpris.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Den ser da lækker ud, men har i forvejen alle film så jeg tror jeg springer over denne gang :)
Nu når vi alligevel snakker om Tarantino bokse (bokaer om man vil) er den første Tarantino boks, den med Reservoir Dogs, Jackie Brown og Pulp Fiction, på tilbud hos play.com
Reservoir Dogs, Pulp Fiction, Jackie Brown, Kill Bill Vol. 1 og Kill Bill Vol. 2 for en samlet pris af 372 kr.
Hvad er det for en pris!!?? Alene de to "Kill Bill"-film er dyrere... Jeg ejer alle filmene, men hold kæft, hvor føler jeg mig snydt!
Er det i øvrigt danske distrubitioner, der er tale om? Så vidt jeg ved, er der ingen dansk to-disk version af "Reservoir Dogs", "Pulp Fction" og "Jackie Brown"
Takker for hjælpen, men det gør mig egentlig bare mere bitter. Ejer i forvejen to versioner af "Reservoir Dogs" og resten af Tarantinos film, men jeg har stadig lyst til at købe denne boks.
Jeg forstår dig. Jeg tog mig endeligt sammen og fik bestilt deb canadiske udgave af 'Pulp Fiction' hjem - og så annoncerer de den her. Den ryger fluks på listen over julegaveønsker.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg kan nu ikke se den fede i denne udgave. Personligt vil jeg hellere have en fed Kill Bill Box for sig, og så de øvrige Tarantino-film i en fed box for sig. True Romance er da som minimum et must, hvis man skal snakke et fyldestgørende boxset.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 nakalay 21 år siden
#12 filmz-Le Samouraï 21 år siden
5 film (8 disk) for 500kr, hvilket endda kan fås billigere nogle steder, kan da ikke siges at være dyrt - især ikke, når tre af dem er nyintroduktioner i Skandinavien. Kill Bill 1+2 er desværre de normale udgaver, hvor man nok skal tage højde for, at de sandsynligvis får deres egen boks senere. Men samlet havde jeg da forventet en noget højere startpris.
#13 El vez 21 år siden
#14 filmz-ataris 21 år siden
Nu når vi alligevel snakker om Tarantino bokse (bokaer om man vil) er den første Tarantino boks, den med Reservoir Dogs, Jackie Brown og Pulp Fiction, på tilbud hos play.com
#15 JannikAnd 21 år siden
Hvad er det for en pris!!?? Alene de to "Kill Bill"-film er dyrere... Jeg ejer alle filmene, men hold kæft, hvor føler jeg mig snydt!
Er det i øvrigt danske distrubitioner, der er tale om? Så vidt jeg ved, er der ingen dansk to-disk version af "Reservoir Dogs", "Pulp Fction" og "Jackie Brown"
#16 filmz-Le Samouraï 21 år siden
Ja.
Så vidt jeg ved, er der ingen dansk to-disk version af "Reservoir Dogs", "Pulp Fction" og "Jackie Brown"
Ikke før nu, nej. Det ændrer denne boks så ved.
#17 JannikAnd 21 år siden
Takker for hjælpen, men det gør mig egentlig bare mere bitter. Ejer i forvejen to versioner af "Reservoir Dogs" og resten af Tarantinos film, men jeg har stadig lyst til at købe denne boks.
#18 filmz-Le Samouraï 21 år siden
#19 DarkLight 21 år siden
#20 El vez 21 år siden