Gravatar

#91 Slettet Bruger [3273389641] 11 år siden

Jeg gik jo så her og troede, naivt, at man ville finde en eller anden modkur, men det var nok for naivt. Jeg kappede ikke armen af, da jeg ikke tror på at det kun er i armen. Tror nærmere det er en virus.

Men det er i hvert fald noget af en cliffhanger afslutning. Desværre er spillet lidt for lineært end det giver sig ud for at være. For uanset hvad man vælger bliver slutresultatet nogenlunde det samme.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#92 Slettet Bruger [3273389641] 11 år siden

Og må jeg lige indskyde at Kenny er enormt belastende. Han har hukommelse som en si og anklager fluks alle for at redde sit eget skind. Så kommer han også med anklager om at Lee kun tænker på sig selv, men han glemmer at han fluks dræbte Larry for at redde sig selv samt gerne ville komme af med både Lilly og Ben. For ikke at tale om at man jo faktisk reddede Duck i begyndelsen af spillet.

Det værste afsnit var klart episode 2. Barskt er det at se en ven slæbe sig over gulvet fuld af morfin. Tidligt i afsnittet står det dog klart at der er noget lusket ved dem. Alene deres udseende signalerer noget lusket.

Jeg er lidt ærgerlig over at vi ikke fik mere at se til Molly. Egentlig havde jeg regnet med at hun uventet ville dukke op til sidst. Omvendt så er der jo lagt op til at hun kan vende tilbage i episode 2. Hvem ved, måske er det ligefrem hende der bliver protagonisten denne gang. Ville være frækt af dem at skifte fra afroamerikansk mand til en hvid kvinde. I forhold til Clementine vil det dog også give god mening, da Molly både havde et godt forhold til Lee samt Clementine (så vidt jeg husker).
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#93 Zombi 11 år siden

Episode 2 var klart det bedste afsnit af dem alle!

Jep jeg forudså laaaaaaaaaaaaaang tid før det endelig blev afsløret, hvad der egentlig foregik og det gjorde kun episoden endnu federe. Der er en utryg stemning i episode 2 som ingen af de andre kommer tæt på at have, netop fordi man ved at den familie er fucked up og det er kun et spørgsmål om tid, før det hele tager en meget dyster drejning.

Resten af spillet er slet ikke ligeså godt og jeg fandt faktisk også Clementine en smule anstrengende for at være helt ærlig. Hun er der kun for at presse tårer ud af spilleren og hun virker nærmest karikeret i hendes barnlige naivitet og overdrevent søde stemme. Fåk hvor blev det anstrengende i længden.

Episode 2 var den eneste der var holdt mere eller mindre hele vejen igennem.
Gravatar

#94 elwood 11 år siden

Sidste del af GiantBombs snak med Tell tale omkring episoderne er nu oppe, husk og læs de andre også, som der linkes til derinde, hvor de snakker med udviklerne om alt omkring spillet.

Faces of death
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: