Altså, man finder ikke ud af, om hun dør eller ej, det ligger lidt åbent. :)
Ok, det var bare sådan jeg forstod det. Så vil jeg ikke udelukke, at hun vender tilbage i episode 5 - især når denne foregår i samme by :)
skrev:
Men ja, jeg glæder mig også til sæson 2 og episode 5. :)
Personligt håber jeg, at man afslutter denne separate historie i episode 5 - som var den oprindelige plan - og starter en spritny i næste sæson. Og sådan som historien har udviklet det sig, lugter det selvfølgelig også af afrunding...
Synes dog, det er lidt ærgerligt, at du træffer dine valg alt efter, hvordan du tror spillet er udformet, i stedet for bare at træffe de rigtige beslutninger. :P
Synes dog, det er lidt ærgerligt, at du træffer dine valg alt efter, hvordan du tror spillet er udformet, i stedet for bare at træffe de rigtige beslutninger. :P
Ja, det er faktisk en stor anke. I de første to episoder var mine beslutninger helt naturlige, men i de sidste to afsnit har jeg været langt mere kalkulerende, fordi det ofte har givet bagslag at vælge med hjertet. Det er et lille problem, at spillet er så prædetermineret, som tilfældet er...
Både og. F.eks. er jeg ret sikker på, at Ben ville afsløre sig over for Kenny under alle omstændigheder, og at man ville stå i dilemmaet om, hvorvidt man ville ofre eller skåne ham. Men ja, der var helt klart eksempler på det modsatte i denne omgang :)
#11 MMB 12 år siden
Men ja, jeg glæder mig også til sæson 2 og episode 5. :)
#12 JannikAnd 12 år siden
Personligt håber jeg, at man afslutter denne separate historie i episode 5 - som var den oprindelige plan - og starter en spritny i næste sæson. Og sådan som historien har udviklet det sig, lugter det selvfølgelig også af afrunding...
#13 MMB 12 år siden
#14 MMB 12 år siden
#15 doom WAD 12 år siden
:-D
#16 MMB 12 år siden
Forkert tråd. :)
#17 JannikAnd 12 år siden
#18 MMB 12 år siden
#19 JannikAnd 12 år siden
#20 Zombi 12 år siden
Hvorfor? Havde det ærlig talt ikke været "lettere", og til en hvis grad mere humant, at skyde ham i stedet for at trampe hans hoved i smadder?