Gravatar

#21 JannikAnd 12 år siden

Zombi (20) skrev:
JannikAnd (5) skrev:
Foeller (4) skrev:
1) Dræbte du drengen på loftet?
Jeg, jeg trampede hans hoved i smadder.

Hvorfor? Havde det ærlig talt ikke været "lettere", og til en hvis grad mere humant, at skyde ham i stedet for at trampe hans hoved i smadder?
Og risikere en horde af zombier på den anden side af hegnet? Niks. Desuden er "humant" vel lidt af et oxymoron, når der er tale om en død knægt?
Gravatar

#22 doom WAD 12 år siden

Foeller (16) skrev:
Doc Doom (15) skrev:
http://thefamouswalkingdead.tumblr.com/

:-D

Forkert tråd. :)

Synes du!
Gravatar

#23 Zombi 12 år siden

JannikAnd (21) skrev:
Desuden er "humant" vel lidt af et oxymoron, når der er tale om en død knægt?

Hmm det kommer nok lidt an på hvordan man ser det fra person til person, selvom om han bare er en zombie, så kan jeg ikke lade være med at tænke på at han engang har været et menneske. På en eller anden måde finder jeg det unødvendigt brutalt at trampe ham ihjel, da jeg nok stadig ser ham som et barn på en måde.

Det var faktisk det øjeblik der har gjort mest indtryk på mig igennem spillet.

Du har selvfølgelig en pointe i det med lyden, men eftersom spillet gav mig muligheden, valgte jeg bare den hurtige løsning. Jeg tænkte at det var bedst bare at få det overstået.
Gravatar

#24 The Insider 12 år siden

Så fik jeg spillet Episode IV. Nice.
War. War never changes.
Gravatar

#25 MMB 12 år siden

Ser du ikke bold? Men fortæl om dine valg. ;)
Gravatar

#26 The Insider 12 år siden

Indtaler podcast og ser fodbold ud af øjenkrogen. Woohoo!
War. War never changes.
Gravatar

#27 Geekalot 12 år siden

podcasts er ok men fodbold? tsk tsk hehe
er det zomie spil godt nok så undeholdende ? :) lyder til der er et af de bedre spil man er gået glip af
Gravatar

#28 The Insider 12 år siden

Bare få det downloadet i en fart! :-)

Mht. Episode IV følte jeg faktisk, at det virkede mere lineært end forgængerne... Det var dog meget bedre, end jeg havde frygtet, ovenpå anmeldelserne (som ganske vist ikke var dårlige, men nærmere so-so), og det var en solid episode i en fantastisk serie, men jeg vil nok betegne den som den mindst gribende og velfortalte af alle fire afsnit. Der var mindre fokus på den gode historie og karaktererne. 4/6 herfra, og der var vist ikke nogen større beslutninger, som vi kan være uenige om i denne ombæring? Og FANTASTISK cliffhanger, of course :-)
War. War never changes.
Gravatar

#29 MMB 12 år siden

Episode 4 er netop det klart mindst lineære af alle episoderne. :) Hvem endte du fx med at få med på dit hold til sidst?
Gravatar

#30 The Insider 12 år siden

Men det er jo den ALLERSIDSTE beslutning, praktisk talt, og den har jo ikke rigtig nogen indflydelse på Episode IV som sådan :-) Afsnittet føltes mest af alt som en hyggelig, lille treasure hunt. Men det var stadigvæk underholdende og gribende - men den havde slet ikke den samme hjerteskærende pondus som forgængeren.

Jeg tog af sted på egen hånd :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: