Ja, okay, men dine valg hidtil har indflydelse på, hvem du kan få lov at tage med til sidst (fx dit venskab med Kenny). Derudover har det også stor betydning, om du har taget Clementine med til skolen (det har betydning for Mollys overlevelse). Du kan vælge at dræbe Ben i denne episode, hvis du vil. Han bliver ikke rent faktisk reddet til sidst alligevel, som ellers kunne ligne de tidligere episoder perfekt. Om man viser bidet eller ej har også stor indflydelse på, hvem der gider med til sidst. I episode 3 var der til sammenligning ikke nogen beslutninger, der havde indflydelse overhovedet. Og jeg er uenig mht. pondus,
at man finder ud af, at Lee skal dø, er da så perfekt, som det kan være.
Ja, okay, hver sin smag. :) Katjaa sagde mig aldrig det store, Duck kunne jeg til gengæld godt lide. Synes dog slutningen i episode 4 var hårdere - i hvert fald for mig personligt. :)
Men jeg synes altså utvivlsomt, at Episode 4 er den episode, hvor ens valg har størst betydning. Det vil jeg i hvert fald godt se dig argumentere imod. :)
1) Oooooh yes! 2) Yup. 3) Nix! Jeg kunne ikke finde på at efterlade nogen af dem, og så ville det jo have gjort lille Clementine trist. Nååååårh...... 4) Nope, og jeg valgte også at drage af sted alene. Tænkte det ville være det anstændige at gøre! Ærgerligt man ikke lige kan save før slutningen på episode 4, da jeg gerne vil prøve at spille 5'eren igennem med de forskellige rollebesætninger. Men hvem ved? Måske dukker de alligevel op undervejs.
1) Jeg lod Kenny gøre det. Jeg fik bagefter meddelelsen "Kenny is now feeling better" eller noget i den stil. :) 2) Det gjorde jeg faktisk ikke, men jeg er stadig ikke sikker på, om det var det rigtige at lade hende blive tilbage. 3) Jeg dræbte ham heller ikke, men JannikAnd gør. Hvis jeg er iskold og uden medfølelse, hvad gør det så ham til? :P 4) Jeg tog faktisk alle med, da jeg ikke vil sige nej til hjælp, når det kommer til noget så centralt som at redde Clementine. Jeg kan dog sagtens forstå, hvorfor folk tog af sted alene.
Du kan da bare spole spillet tilbage, når du engang er færdig, så du kan prøve med alle sammen med? Eller tager jeg fejl?
1) Pudsigt, at det får Kenny til at få det bedre... kommer der nogen forklaring på det? Siger han noget om det bagefter? 2) Det eneste, hun gjorde af betydning på skolen, var at forhindre, at Molly (er det ikke det, hende med værktøjet hedder?) blev dræbt af en zombie. Eller også var det Hamids kæreste.... Døde en af dem hos dig? 3) Ben bad jo selv om at blive dræbt, så det gør da vel bare JannikAnd lydhør ;-)
Og yes, man kan godt spole spillet tilbage, men er det ikke kun til starten af en episode, efter man har færdiggjort den?
1) Det hjælper ham med at komme videre fra det, der skete med Duck. :) 2) Molly døde formentlig hos mig. Eller det vil sige, at jeg kom til at skyde hende i stedet for en zombie (man skal selv skyde, når Clementine ikke er med), så man ser hende humpe væk med et sår. Om hun overlever eller ej, ved man ikke. 3) lol :P
#31 MMB 12 år siden
#32 The Insider 12 år siden
#33 MMB 12 år siden
Men jeg synes altså utvivlsomt, at Episode 4 er den episode, hvor ens valg har størst betydning. Det vil jeg i hvert fald godt se dig argumentere imod. :)
#34 The Insider 12 år siden
Muhahaha!
#35 MMB 12 år siden
#36 MMB 12 år siden
1) Dræbte du drengen på loftet?
2) Tog du Clementine med til Crawford?
3) Dræbte du Ben i tårnet?
4) Viste du bidet?
#37 The Insider 12 år siden
2) Yup.
3) Nix! Jeg kunne ikke finde på at efterlade nogen af dem, og så ville det jo have gjort lille Clementine trist. Nååååårh......
4) Nope, og jeg valgte også at drage af sted alene. Tænkte det ville være det anstændige at gøre! Ærgerligt man ikke lige kan save før slutningen på episode 4, da jeg gerne vil prøve at spille 5'eren igennem med de forskellige rollebesætninger. Men hvem ved? Måske dukker de alligevel op undervejs.
#38 MMB 12 år siden
2) Det gjorde jeg faktisk ikke, men jeg er stadig ikke sikker på, om det var det rigtige at lade hende blive tilbage.
3) Jeg dræbte ham heller ikke, men JannikAnd gør. Hvis jeg er iskold og uden medfølelse, hvad gør det så ham til? :P
4) Jeg tog faktisk alle med, da jeg ikke vil sige nej til hjælp, når det kommer til noget så centralt som at redde Clementine. Jeg kan dog sagtens forstå, hvorfor folk tog af sted alene.
Du kan da bare spole spillet tilbage, når du engang er færdig, så du kan prøve med alle sammen med? Eller tager jeg fejl?
#39 The Insider 12 år siden
2) Det eneste, hun gjorde af betydning på skolen, var at forhindre, at Molly (er det ikke det, hende med værktøjet hedder?) blev dræbt af en zombie. Eller også var det Hamids kæreste.... Døde en af dem hos dig?
3) Ben bad jo selv om at blive dræbt, så det gør da vel bare JannikAnd lydhør ;-)
Og yes, man kan godt spole spillet tilbage, men er det ikke kun til starten af en episode, efter man har færdiggjort den?
#40 MMB 12 år siden
2) Molly døde formentlig hos mig. Eller det vil sige, at jeg kom til at skyde hende i stedet for en zombie (man skal selv skyde, når Clementine ikke er med), så man ser hende humpe væk med et sår. Om hun overlever eller ej, ved man ikke.
3) lol :P
Kan godt være, du har ret. :)