Fandt lige et gammelt vhs-bånd frem med Walter Hill filmen The Warriors frem, og indså hvor sindssyg fed den egentlig er! Den er åbenbart lige udkommet i en directors cut version på dvd http://www.axelmusic.dk/productDetails/09736031384...
Er der nogen der kan anbefale directors cut versionen?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Ja, nu har jeg dog ikke endnu, fået set "directors Cut", men skal da helt klart ha bestilt den hjem en af dagene. Men hvis jeg var dig, så ville jeg ikke tøve et sekund, da den nye udgave er loaded med ekstra guf og sku være remastered både på lyd og billede siden.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Tak skal i ha! Den skal jeg sgu nok bestille så snart jeg får løn... The Warriors er efter min mening den næstbedste New York film! Den bedste er selvfølgelig Escape From New York!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Har fået købt The Warriors directors cut og syns den er mega fed!!!... og spillet må nok siges at være det bedste movie-to-game nogensiden, men ku læse på IMDB at der var nogle der sagde at den normale The Warriors er beder.. altså ik den directors cut.. er der nogen der har set dem begge der ved om der virkelig er særlig stor forskel.. altså udover de tegneserie ting der er?
#1 filmz-michaell 20 år siden
Er der nogen der kan anbefale directors cut versionen?
#2 NightHawk 20 år siden
Ja, nu har jeg dog ikke endnu, fået set "directors Cut", men skal da helt klart ha bestilt den hjem en af dagene. Men hvis jeg var dig, så ville jeg ikke tøve et sekund, da den nye udgave er loaded med ekstra guf og sku være remastered både på lyd og billede siden.
#3 El vez 20 år siden
#4 filmz-Bartman 20 år siden
#5 filmz-Bruce 20 år siden
#6 filmz-michaell 20 år siden
#7 filmz-Bruce 20 år siden
#8 Bohemian 20 år siden
Og ja filmen er sindsygt fed!
Can You Dig It!!
#9 NightHawk 20 år siden
Du kan bla. få den her :
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11...
og i de fleste DVD butikker herjemme. Heldigvis skal man denne gang ikke snydes for den udgave som amerikanerne får :)
#10 filmz-Bartman 20 år siden