Jeg var galt på den mht. skuespilleren, men nu lykkedes det at gætte nr. 28. Han er naturligvis meget kendt, og jeg har da prøvet med nogle af hans film, blot ikke denne fordi billedet drillede mig. :)
Jeg kan se, at der var flere, jeg burde have gættet. Men der var godt nok også mange, jeg aldrig havde set eller endda hørt om. Men det er jo det fede ved quizzen: Man er næsten altid sikker på at gå hjem med et par titler, man har lyst til at få fat på.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har fået godkendt mit svar på #18 og på #28, nu ved jeg at jeg har svaret rigtigt. #34 er jeg også meget sikker på at jeg har svaret City of the walking dead til.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
De quizzere, der har svaret The House on the Edge of the Park til #18 (der var ikke blevet tilføjet en The...-mulighed i svarmulighed), Texas Chainsaw Massacre III: Leatherface til #28 (ved ikke hvorfor den ikke er blevet godkendt) og City of the Walking Dead (det er en af de alternative titler - den mest brugte er Nightmare City) får deres svar godkendt.
Hvis de alternative titler på de italienske/franske film ikke bliver godkendt, så brug originaltitlen. Jeg har kontaktet Morten, så han lige kan rette jeres svar til.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Der er ikke nogen, der har svaret City of the Walking Dead til #34 - der er en, der har svaret City of the Living Dead, men det er en helt anden film :-)
Et lille tip: Hvis der er nogen, der har problemer med at få quizzen til at acceptere lige det gæt, som I ved er det rigtige, så brug titlen på IMDb eller originaltitlen på originalsproget.
#91 Highland Park 12 år siden
#92 Highland Park 12 år siden
#93 Tenebrae 12 år siden
Tak for en god, men rimelig svær, quiz til Claus og Nicklas fra Horror Unrated.
Der var desværre ingen, der havde 40 rigtige, men ImpulzE kom tættest på med 32 rigtige.
#94 Thomsen 12 år siden
Jeg kan se, at der var flere, jeg burde have gættet. Men der var godt nok også mange, jeg aldrig havde set eller endda hørt om. Men det er jo det fede ved quizzen: Man er næsten altid sikker på at gå hjem med et par titler, man har lyst til at få fat på.
#95 rammy 12 år siden
#96 Tenebrae 12 år siden
of the Walking Dead (det er en af de alternative titler - den mest brugte er Nightmare City) får deres svar godkendt.
Hvis de alternative titler på de italienske/franske film ikke bliver godkendt, så brug originaltitlen. Jeg har kontaktet Morten, så han lige kan rette jeres svar til.
#97 Tenebrae 12 år siden
#98 ImpulzE 12 år siden
#99 Tenebrae 12 år siden
#100 Tenebrae 12 år siden