Gravatar

#101 rammy 12 år siden

Billede nr.28 er helt skudt af - der er jo slet ikke noget at gå efter...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#102 Tenebrae 12 år siden

#101: Kig på det, der står på telefonen.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#103 rammy 12 år siden

#102: Det giver mig intet :D

Det er også fair nok, det er bare mig der hader de her billeder hvor der slet ikke er noget at arbejde med. Billede 5 falder i samme kategori.

Billede 28 og 23 aner jeg heller ikke hvad er, men der er til gengæld lidt at tumle med, så det er fair nok :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#104 Tenebrae 12 år siden

#103: Herren på billede 5 har nogle øjne, som også har været ret markante i en anden film. Derfor er billedet valgt.
Gravatar

#105 Tenebrae 12 år siden

Så er der cirka en uge tilbage af den nuværende runde :-)

Jeg har smidt nogle hints til billederne med 0 korrekte gæt inde på Facebook-siden.

http://www.facebook.com/TheHorrorQuiz
Gravatar

#106 Tenebrae 12 år siden

Den kommende runde står brugeren Herrguth for.

Temaet er: horror-sequels.

Hvis der er nogen, der har lyst til at lave en af de kommende quizzer, så kan I sende en mail til [email protected] :-)
Gravatar

#107 Highland Park 12 år siden

Det går mig på nerverne, at jeg ikke kan huske, hvor jeg kender skuespilleren i nr. 11 fra - endsige hans navn. Den er garanteret pærelet. Netop derfor frustrerer den mig også meget mere end de andre, jeg ikke har gættet.

Så alt er, som det plejer og bør være. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#108 Tenebrae 12 år siden

Ny omgang på www.thehorrorquiz.com :-)

Temaet er: horror-sequels.

http://www.facebook.com/TheHorrorQuiz
Gravatar

#109 Tenebrae 12 år siden

Ang. den nuværende quiz:

Billede nr. 10: De quizzere, der har gættet på den korrekte film, uanset mærkelig stavemåde eller ej, får den godskrevet. Der bliver tilføjet nogle flere svarmuligheder, så alle får chancen for at gætte filmen.

Billede nr. 25: Som tidligere skrevet, så er billedet fra film nr. 2 i serien og ikke film nr. 3 - det var mig, der havde lavet en svipser i indskrivningen af titler. De quizzere, der har gættet på film nr. 2, får deres gæt godskrevet.

Jeg håber i øvrigt, at I synes om Herrguths quiz og vil i den anledning lige høre, om der er stemning for flere tema-quizzer som denne?

Læs mere på http://www.facebook.com/TheHorrorQuiz
Gravatar

#110 Poehler 12 år siden

Hej, I modsætning til åbenbart alle andre, har jeg meget svært ved denne måneds Horror Quiz. Kunne det lade sig gøre at få nogle hints til de svære? Jeg har især problemer med: 5, 7, 12, 13, 15, 18, 25, 31, 35.

Der er virkelig mange der kan filmene denne gang, er der et andet sted folk udveksler hints?

På forhånd tak, film-hilsener

Skriv ny kommentar: