Gravatar

#21 Nicki52 12 år siden

Den opdatere bare, den siger ikke det er rigtig eller forkert.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#22 rammy 12 år siden

Så er dit svar desværre forkert. Quizzen giver ikke besked når man svare forkert. Hvis man svare rigtigt, sætter den titlen ind under billedet.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#23 HelmerJ 12 år siden

Ikonet i tabellen ved siden af skifter farve hvis den er rigtig og man kan se titlen på de billeder man har gættet rigtigt hvis kan klikker over dem igen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#24 rammy 12 år siden

Der har været en fejl i databasen på billede nr.28. Dette skulle nu være rettet, så prøv evt igen.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#25 Nicki52 12 år siden

Har kun gættet tre stk.(2, 20 og 37) Det er rigtig godt lavet. Jeg ved også hvad nummer seks er, kan bare ikke huske titlen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#26 rammy 12 år siden

Jeg har ellers prøvet at blande posen med lidt nemme, lidt svære og et par RIGTIG svære. Håber du rammer nogle flere Nicki52 :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#27 Åkepool 12 år siden

Jeg har sgu altid svært ved at få mere end 5 rigtige hver gang, meeeen det skal ikke forhindre mig i at hoppe derhen, når jeg er færdig her :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 Nicki52 12 år siden

rammy: Kan man ikke spørge om hints over pm til de billeder man er sikker på man har set filmen, men kan ikke huske den. Der ca. tre af den slags.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#29 rammy 12 år siden

Nej, det syntes jeg ikke er fair. Det skal være lige for alle...

Men der kunne faktisk være små hints at hente på bloggen og på bloggens facebook-gruppe...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#30 Nicki52 12 år siden

rammy (29) skrev:
Nej, det syntes jeg ikke er fair. Det skal være lige for alle...

Så er det værst for én af man kun har set filmen ën gange for syv år siden. Nå, men fik fire rigtige i alt, fik nr. 17 til sidst. Den var faktisk nem, bare man tænker sig om. Jeg kigger forbi siden en anden dag.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: