Gravatar

#21 Yoda 20 år siden

Jeg har handlet fire gange hos DVDempire, men har endnu ikke sendt dem kopier, hverken af VISA eller regning.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#22 HelmerJ 20 år siden

det vil sige jeg godt kan gå ud fra min film kommer, delvom jeg ikke har verificered min ordre.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#23 filmz-Bruce 20 år siden

Tak for endnu en site til listen :)

Jeg kigger personligt først på dvdbargain.net for at finde den billigste pris. Derefter sammenligner jeg så med DVDPacific og DVDImport. DVDPacific har oftest de laveste priser, men der tilkommer lidt fragt (der kommer meget sjældent told på). Men de er ganske billige på Criterion udgivelser og det er CDWOW også, og også Olivefilms.com, selvom der ikke er så mange. DVDImport er dyre med Criterion, men tilgengæld har de nogle meget billige priser på andre udgaver og er fragt- og toldfri. Især er de MEGET billige, når det kommer til preorder af en titel. Jeg har sparet mange penge på bl.a. Deadwood og boxsæt titler dér, bl.a. Film Noir collection og Gangsters Collection.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: