Du står ikke på samme måde juridisk og jeg taler af erfaring. Det er rigtig at der gælder de samme regler mht til kreditkortet - men ikke i tilfælde af returnering af varer, utilfredshe og klager - og det er vigtigt.
Jeg beklager at du er blevet stødt af min 'sites der er bedre'-udtalelse, men de 5-6 første film jeg tjekkede var dyrere end på de sites jeg havde nævnt - og jeg kiggede ikke om alle andre skulle være billigere. Jeg tjekkede bare prisen på de film jeg sidst havde bestilt - og ville så have sparet omkring 100,- ved at handle andre steder end dvdboxoffice.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Dennis, slap nu af. Vassago vil dig ikke noget ondt, tværtimod. Han vil ligesom dig informere, om de muligheder der er. Han har sine præferencer, og du har dine.
Han tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved dine argumenter på en fornuftig måde.
Når folk så samtidigt har din anbefaling af dvdboxoffice.com, så er det vel op til folk selv at finde ud af, hvad de vil bruge.
Det var jo ikke et personligt angreb på dig, så derfor forstår jeg ikke helt din reaktion.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
OK. Sådan som jeg læser det så er det Ok at nævne andre sites som information som jeg gør. Men det han skriver er jo hans mening. Dvs at HAN føler at de sites han nævner er bedre og mere overskuelige, ligesom HAN gør sig til dommer over hvilke film der bliver sællerter. Som jeg skriver i #10 er hans indlæg personlig reklame. Som jeg har nævnt er der ingen sites der er konsekvent de billigste og det beviser jeg ved at finde andre titler frem som er billigere på netop www.dvdboxoffice.com. men lad os nu stoppe den diskussion og kigge på den tråd jeg har startet med de enkeltes erfaringer og råd andre har om forskellige sites.
Hvis vassago skriver det han skriver er det vel fordi han har haft nogle gode erfaringer fra de steder - alle udtalelser har en reklameværdi, det har dine egne også, men han ville næppe nævne dem hvis de havde behandlet ham dårligt eller han havde betalt overpris.
Så kan folk jo prøve de sites og danne deres egne erfaringer.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#15: Du mener altså ikke at "X-men 2" og "LOTR:TTT" 4 disc bliver store sællerter? Det er ikke noget jeg på nogen måder gør mig til dommer på - det er almen fakta, og pre-order salget viser tydeligt at det blive noget af årets helt store salgsobjekter. Det er ikke noget jeg siger, men noget tallene har vist.
Nogle dvdsites har en top10 pre-order liste, samt en current bestsellers. Derudover har man muligheden for at kontakte de forskellige filmdistributions-selskaber og forhøre sig.
DVDboxoffice, FutureEnt, DVDempire, Amazon og mange flere har bla. diverse lister.
vidst ikke llige om det er den her tråd jeg burde skrive i, men DVDEmpire, kan det passe alt det lort med man skal sende billeder af sit visakort og regning og alt det pis for at få sendt noget fra dem.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#11 filmz-phalanx 22 år siden
#12 filmz-vassago 22 år siden
Jeg beklager at du er blevet stødt af min 'sites der er bedre'-udtalelse, men de 5-6 første film jeg tjekkede var dyrere end på de sites jeg havde nævnt - og jeg kiggede ikke om alle andre skulle være billigere. Jeg tjekkede bare prisen på de film jeg sidst havde bestilt - og ville så have sparet omkring 100,- ved at handle andre steder end dvdboxoffice.
#13 dyg 22 år siden
Han tillader sig at sætte spørgsmålstegn ved dine argumenter på en fornuftig måde.
Når folk så samtidigt har din anbefaling af dvdboxoffice.com, så er det vel op til folk selv at finde ud af, hvad de vil bruge.
Det var jo ikke et personligt angreb på dig, så derfor forstår jeg ikke helt din reaktion.
#14 El vez 22 år siden
#15 filmz-Dennis 22 år siden
OK. Sådan som jeg læser det så er det Ok at nævne andre sites som information som jeg gør. Men det han skriver er jo hans mening. Dvs at HAN føler at de sites han nævner er bedre og mere overskuelige, ligesom HAN gør sig til dommer over hvilke film der bliver sællerter. Som jeg skriver i #10 er hans indlæg personlig reklame. Som jeg har nævnt er der ingen sites der er konsekvent de billigste og det beviser jeg ved at finde andre titler frem som er billigere på netop www.dvdboxoffice.com.
men lad os nu stoppe den diskussion og kigge på den tråd jeg har startet med de enkeltes erfaringer og råd andre har om forskellige sites.
#16 El vez 22 år siden
Så kan folk jo prøve de sites og danne deres egne erfaringer.
#17 filmz-vassago 22 år siden
#18 filmz-Dennis 22 år siden
- hvad er det for pre-order tal du ligger inde med?
#19 filmz-vassago 22 år siden
DVDboxoffice, FutureEnt, DVDempire, Amazon og mange flere har bla. diverse lister.
#20 HelmerJ 20 år siden