Alle BioZonen medlemmer har vist fået invitationer tilsendt om denne snigpremiere.
Vil tro grunden til at de viser det i en lille sal, er at ikke mange herhjemme kender den. Jeg har kun hørt om den herinde, har ikke set reklamer e.l. for den ellers. Dog er sal 3 exceptionelt lille...
Apropos BioZonen, kan det så passe Angel Eyes har vundet Sin City der? Tillykke i så fald :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ah.. ja jeg er ikke med i biozonen. Men jeg så nogen i usenet film gruppen hævede at den også kører i kbh åbenbart. Men der står ikke noget på Biobooking.
Jeg tror bestemt det er en af grundene til at filmen har floppet økonomisk. Der har simpelthen ikke været noget somhelst promovering i medierne, andet end fansites på nettet.
Det er ærgerligt, for det er jo solid underholdning som masserne sagtens kunne tage til sig :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg husker en eller anden tåbe der stillede sig op og argumenterede for at man ikke kunne regne med at 15 år gamle film der blev genudgivet, ville være i stand til at tjene sig selv ind i Imperial.. hun talte naturligvis som Star Wars Episode IV-VI SE, da de kom op i biffen.
Fatter ikke man ikke laver nogle een dags hverdagsaftener med film i f.eks. Imperial. Lawrence of Arabia, Ben Hur, Borte med Blæsten, Star Wars etc. i deres nyrestaurerede udgaver eller de store asiatiske film Oldboy, Taegukgi etc. Bare een aften om ugen. Jeg er sikker på, der vil være mange mennesker der ville være interesseret.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 Taxwars 20 år siden
Mystisk. Og så er det et frimærke af en sal - kunne de ikke have lavet en særfremvising i Imperial - tsk tsk.
#2 lagoni 20 år siden
Vil tro grunden til at de viser det i en lille sal, er at ikke mange herhjemme kender den. Jeg har kun hørt om den herinde, har ikke set reklamer e.l. for den ellers. Dog er sal 3 exceptionelt lille...
Apropos BioZonen, kan det så passe Angel Eyes har vundet Sin City der? Tillykke i så fald :)
#3 Taxwars 20 år siden
#4 El vez 20 år siden
Det er ærgerligt, for det er jo solid underholdning som masserne sagtens kunne tage til sig :)
#5 Taxwars 20 år siden
#6 filmz-Bruce 20 år siden
#7 akerman 20 år siden
#8 filmz-Bruce 20 år siden
#9 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg tror du rammer ret præcist mht. IQ. :)
Jeg husker en eller anden tåbe der stillede sig op og argumenterede for at man ikke kunne regne med at 15 år gamle film der blev genudgivet, ville være i stand til at tjene sig selv ind i Imperial.. hun talte naturligvis som Star Wars Episode IV-VI SE, da de kom op i biffen.
En fantastisk indsigt, må man sige. :)
#10 filmz-Bruce 20 år siden