Gravatar

#1 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Eli Roth og Richard Kelly joiner op, og laver en ny film, ved navn the box. Eli Roth skriver "We are going to make the sickest, most twisted, disturbing film we can get away with."

Læs mere her.

#2 El vez 21 år siden

Send det da ind som nyhed?

(indsend nyhed i menuen oppe til venstre)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-Seth GekOo 21 år siden

jeg gider ikke... er for doven til det... men andre skal da være velkommen til det...

#4 El vez 21 år siden

Jamen så lad os da alle stoppe med at sende nyheder ind..

..eller.
Gravatar

#5 lagoni 21 år siden

Nyheden må vist ikke være mere end 7 dage gammel. Denne er fra den 23/1...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 filmz-Seth GekOo 21 år siden

okay jemen så var det da godt jeg ikke sendte den ind... og bær lige over El vez det er søndag...

P.s. den vil ca være ferdig 2005....

#7 El vez 21 år siden

yeeees....
Gravatar

#8 lagoni 21 år siden

Forresten: til alle der kan li både Donnie Darko og Cabin Fever? Findes sådanne folk??
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 DarkLight 21 år siden

Det tror jeg ikke. Det svare til alle der kan lide at svømme, men som hader vand
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 filmz-Seth GekOo 21 år siden

joooo men så kunne man jo kikke hvis man kan lide cabin fever... eller hvis man kan lide donnie D... ikke... og hvis man ikke kan andet en sable folk ned... så skulle man gå i seng...

Skriv ny kommentar: