Gravatar

#61 Åkepool 16 år siden

Og så har Liverpool endelig bekræftet her til aften, at de har skrevet en 5-årig kontrakt med Aquilani, som så lige er skadet og først bliver klar om 4-8 uger :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#62 filmz-jonasgr 16 år siden

Og Milan har hentet Dirk Jan Klaas Huntelaar, som jeg tror bliver et fantastisk køb. Jeg kommer helt til at tænke på Marco van Basten.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#63 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg har lige set de spillere som Newcastle har i deres nuværende trup (det er det hold jeg bedst kan lide fra England). De har da godt nok ufattelig mange unge spillere. Det er jo mere end halvdelen af holdet der er under 25. Det er tæt på at være det samme som Arsenal.

Se selv her : http://en.wikipedia.org/wiki/Newcastle_united#Curr...
'Cause I'm evil"
Gravatar

#64 ks 16 år siden

Så er Premier League i gang, og Drogba har fået sig en lille hestehale til denne sæson :) Hjelmen er tilsyneladende passé :o
Gravatar

#65 Åkepool 16 år siden

Og to kasser af Drogba, som jeg har på mit Dreamleague hold (ikke at forveksle med B.T.'s Drømmeholdet).
Gravatar

#66 filmz-jonasgr 16 år siden

Jeg er glad på Carlettos vegne. Man kan godt se at de spiller på en lidt anden måde og lige skal vende sig lidt til det.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#67 Kruse 16 år siden

Fantastisk start på Premier League af Arsenal! 6-1! Det nye spilsystem ser ud til at fungere glimrende, og Vermaelen ligner et super køb. Og så spillede Bendtner glimrende! Super start!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#68 Åkepool 16 år siden

Så er det jo idag, at PL bliver skudt rigtigt igang ;)

Og taber Pool, går jeg i sort i en uge.
Gravatar

#69 database 16 år siden

#68 Hvor bliver kampen mellem Liverpool og Tottenham vist?
Gravatar

#70 ks 16 år siden

Kanal+ velsagtens.

Det er træls kun at have Kanal 5 :(

Skriv ny kommentar: