Ja, det blier sgu' fedt når Premier League sæsonen starter igen! Det bliver meget spændende at følge. Jeg skal i øvrigt selv over og se en Premier League kamp her den 22. august. Arsenal vs Portsmouth. Det er tredje gang jeg skal se en Arsenal hjemmekamp, men jeg glæder mig som om at det var den første gang :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#6 Der er også en fed atmosfære omkring Emirates på en kampdag. Selv hvis man ikke har billet, kan det altid anbefales at se en Arsenal kamp på en pub i nærheden.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#8 - Det ville være fantastisk, men jeg synes det har knebet lidt med indkøb i år, og lige om lidt smutter Alonso til Real Madrid. Så meget hænger på, at Barcelona ikke får Mascherano og at Stevie og Torres gider prøve at være en kende mindre skadede end sidste år.
Mit mareridtsscenarie er, at Owen sænker Liverpool i en af de to kampe i den kommende sæson :( Så tager jeg sgu over og tæver ham.
Største mareridt er naturligvis at Scum vinder deres 19. mesterskab, så har vi ikke engang det vi kan bruge i en diskussion :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 Åkepool 16 år siden
Vi er en flok her fra Filmz, der har en lille gruppe kørende i B.T.'s SAS-liga drømmehold.
Og nu har dolphinfriendly også lavet en gruppe til det tilsvarende Premier league drømmeholdsspil.
Så denne tråd er til jer der ikke gad den Danske afd. men mere er til premier league og internationale stjerner.
Vi kæmper udelukkende om håneretten her på Filmz, men det burde også være nok.
Så skynd dig ind på www.drommeholdet.dk eller find det via B.T. hvis du synes det er sjovere.
#2 Åkepool 16 år siden
#3 frahm-2 16 år siden
#4 davenport 16 år siden
#5 frahm-2 16 år siden
#6 Kruse 16 år siden
#7 frahm-2 16 år siden
Der er også en fed atmosfære omkring Emirates på en kampdag. Selv hvis man ikke har billet, kan det altid anbefales at se en Arsenal kamp på en pub i nærheden.
#8 database 16 år siden
#9 Åkepool 16 år siden
Mit mareridtsscenarie er, at Owen sænker Liverpool i en af de to kampe i den kommende sæson :(
Så tager jeg sgu over og tæver ham.
Største mareridt er naturligvis at Scum vinder deres 19. mesterskab, så har vi ikke engang det vi kan bruge i en diskussion :(
#10 filmz-Megan Fox 16 år siden
Liverpool må bare ikke vinde de må aldrig få en PL titel :D