Ja, det var en fornøjelse at se! Burnley var allerhelvedes nervøse de første 5-10 minutter, og jeg var virkelig bitter, da Burnley pludselig fik et par gode chancer i streg uden at score, da den oplagte konklusion jo så naturligvis var, at det var de chancer, de ville formå at få, før United ville rende dem over ende. Men sådan skulle det heldigvis ikke gå. EMINENT mål, fuck den sad godt, og fantastisk indsats af The Beast. En nydelse at høre publikums skrålen, hver gang han rører bolden :-) Owen var elendig, mildest talt, Rooney og Berbatovs sammenspil fungerede på ingen måde, og Valencia var allerhelvedes anonym. Lovende!
#85 - Men på samme tid, var det bestemt heller ikke et top-tunet Liverpool hold vi så. Der mangler stadigvæk en del før vi/de er helt oppe i gear.
Det var dog en kæmpe fornøjelse at se Glen Johnson's offensive kvaliteter! Den knægt skal nok blive meget populær.
Desuden så Lucas også ganske fornuftig ud, han leverede en fin præstation offensivt (med ganske fint overblik og gode lange afleveringer), men også defensivt virkede han bedre end længe set.
Torres virkede derimod igen som om han gik en meter ved siden af sig selv, men det skal nok komme (håber jeg da).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#85 - Men på samme tid, var det bestemt heller ikke et top-tunet Liverpool hold vi så. Der mangler stadigvæk en del før vi/de er helt oppe i gear.
Det var dog en kæmpe fornøjelse at se Glen Johnson's offensive kvaliteter! Den knægt skal nok blive meget populær.
Desuden så Lucas også ganske fornuftig ud, han leverede en fin præstation offensivt (med ganske fint overblik og gode lange afleveringer), men også defensivt virkede han bedre end længe set.
Torres virkede derimod igen som om han gik en meter ved siden af sig selv, men det skal nok komme (håber jeg da).
Meget rammende..
Dog synes jeg Torres flere gange viste hans kvaliteter.. Vi er ikke der, hvor han spiller på mellem 95 og 100% hele kampen, men det skal nok komme.. Flere forsvarsspillere blev tørret godt og grundigt, og et mål blev sat ind.. Det er s'gu godkendt i sæsonens kun anden kamp, synes jeg..
Glen Johnson bliver en kæmpe gevindst, føler jeg mig overbevidst om.. Med al respekt for Arbeloa, så var han langt fra noget trumfkort offensivt, og hans kommunikation med de øvrige forsvarsspillere lod også tit meget tilbage at ønske.. Johnson virker til at være faldet utroligt hurtigt i spænd med resten af holdet, og især samarbejdet med Dirk Kuyt (som jeg ellers hader som pesten) viste i går super-lovende takter..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#85 - Det er muligt Stoke ikke er en svær modstander, men ikke desto mindre fik de jo 2 gange 0-0 mod Liverpool sidste sæson, så kampen igår har allerede givet en forbedring på et point og fire mål, sammenlignet med de to kampe sidste sæson :)
Og det var lige netop de "lette" kampe, mod hold der pakker sig på Anfield, der var grunden til at Liverpool ikke blev mestre sidste sæson, så kampen igår har i mine øjne kæmpe betydning for hvordan det muligvis kommer til at gå. Og til det kommer, som de andre også har skrevet, Glen Johnson til at være en stor gevinst for holdet, via hans målsøgende offensive stil.
Og til det med at knække de små hold på Anfield, kommer Aquilani også til at være en gevinst, ifølge det man har læst, for ham kender jeg jo ikke så godt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg har endnu ikke taget mig sammen og fået bestilt en digital boks, så jeg modtager stadigvæk Canal + gennem scart via min selector-tingest. Det er ikke optimalt, og det er lutter dovenskab, at jeg ikke har fået det ændret, men jeg vil lige høre, om I andre bruger digitalboks? Kan I i så fald ændre mellem lydsporene? Jeg savner DÆLEME at kunne skifte over på engelske kommentatorer, når de danske taler, for fy for pokker hvor er de elendige. Ikke så meget fordi de er partiske, men fordi de fyrer så mange ligegyldigheder af, gentager sig selv konstant og taler... på den... måde... som åben...bart... er blevet... standard for... de fle... st...e... danske kommentatorer... Jeg jubler altid, når den kamp, jeg vil se, kommenteres af englændere. Neutrale, indsigtsfulde, velformulerede, flydende...
PS. Deres eksperter i pausestudiet på K5/Canal+ er dog som regel ganske interessante, vil jeg lige hurtigt indskyde.
29 min 45 sek inde i Wigan - United: "Og så skal vi passe på, så Gomez ikke kan afslutte!" Ordret. I kid you not. Kan tjekkes ud, når kampen engang genudsendes. Vammelt, men langtfra overraskende.
#81 The Insider 16 år siden
#82 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#83 Kruse 16 år siden
Uhh, jeg glæder mig til på lørdag, hvor jeg sidder inde på Emirates Stadium og ser Arsenal udrydde Portsmouth :P
#84 davenport 16 år siden
Millwall out
#85 ks 16 år siden
#86 dyg 16 år siden
#87 HonoDelLoce 16 år siden
Meget rammende..
Dog synes jeg Torres flere gange viste hans kvaliteter.. Vi er ikke der, hvor han spiller på mellem 95 og 100% hele kampen, men det skal nok komme.. Flere forsvarsspillere blev tørret godt og grundigt, og et mål blev sat ind.. Det er s'gu godkendt i sæsonens kun anden kamp, synes jeg..
Glen Johnson bliver en kæmpe gevindst, føler jeg mig overbevidst om.. Med al respekt for Arbeloa, så var han langt fra noget trumfkort offensivt, og hans kommunikation med de øvrige forsvarsspillere lod også tit meget tilbage at ønske.. Johnson virker til at være faldet utroligt hurtigt i spænd med resten af holdet, og især samarbejdet med Dirk Kuyt (som jeg ellers hader som pesten) viste i går super-lovende takter..
#88 Åkepool 16 år siden
Og det var lige netop de "lette" kampe, mod hold der pakker sig på Anfield, der var grunden til at Liverpool ikke blev mestre sidste sæson, så kampen igår har i mine øjne kæmpe betydning for hvordan det muligvis kommer til at gå. Og til det kommer, som de andre også har skrevet, Glen Johnson til at være en stor gevinst for holdet, via hans målsøgende offensive stil.
Og til det med at knække de små hold på Anfield, kommer Aquilani også til at være en gevinst, ifølge det man har læst, for ham kender jeg jo ikke så godt.
#89 The Insider 16 år siden
PS. Deres eksperter i pausestudiet på K5/Canal+ er dog som regel ganske interessante, vil jeg lige hurtigt indskyde.
#90 The Insider 16 år siden