Gravatar

#1 filmz-lallenkalaf 18 år siden

Jeg bestiller i dag! - nogen der skal have med!?
Hvem vil ikke gerne vågne op til duften af frisk stegt gris!
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#2 mr gaijin 18 år siden

Det er den bedste opfindelse siden... Nej, vent. Det er den bedste opfindelse PUNKTUM
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 18 år siden

Holy testicle tuesday !

Mmmmhhmmmmmm, bacon..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Bates 18 år siden

Davenport falder da ned af stolen når han ser den. :D
Gravatar

#5 filmz-lallenkalaf 18 år siden

#4 - I know ;)
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Gravatar

#6 davenport 18 år siden

Så kom jeg ud af komaen. Hvilken dejlig maskine!
Men kan den kun lave ét stykke?? Det holder jo kun til man hopper i sine slippers.
På den anden side behøver man ikke børste tænder, da man dufter dejligt ud af munden med det samme.

Men jeg kan ikke finde en pris?

..Tak for link LB.. Få nu lavet noget arbejde, istedet for bare at sidde og savle over computeren ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-lallenkalaf 18 år siden

DavenP. Pft!
Hvorfor begrænser du din tankegang? - hvad nu hvis man trykker på snooze!? - tror du så ikke at hver 9 min. der kommer et nyt stykke? ...det vælger jeg at tro! jeg ville for første gange nogen sinde, ligge i min seng og rent faktisk VENTE på at vækkeuret ringede ...Mums! Se nu, hvis man lagde et æg derind - så ville man vågne op til et morgen komplot!

YAHHHAAAAOOOOO...Jeg tænker stort - Franchinse kæder, Billige efterligninger i Bilka, Pirat udgaver ....HAHAHAHHhiihihihihi hi hii i ... sigh!
jeg tager hjem
Gravatar

#8 davenport 18 år siden

Hvis den kommer med en fadølshane på siden, så giver jeg hvad som helst. Så ville det skide ur brænde sammen, af alt det Bacon der skulle steges...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 filmz-lallenkalaf 18 år siden

Destination Heart attack Behøver man at sige mere.. store burger, Øl og let påklædte damer I ET OG SAMME STED!

Skriv ny kommentar: