Så kom jeg ud af komaen. Hvilken dejlig maskine! Men kan den kun lave ét stykke?? Det holder jo kun til man hopper i sine slippers. På den anden side behøver man ikke børste tænder, da man dufter dejligt ud af munden med det samme.
Men jeg kan ikke finde en pris?
..Tak for link LB.. Få nu lavet noget arbejde, istedet for bare at sidde og savle over computeren ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
DavenP. Pft! Hvorfor begrænser du din tankegang? - hvad nu hvis man trykker på snooze!? - tror du så ikke at hver 9 min. der kommer et nyt stykke? ...det vælger jeg at tro! jeg ville for første gange nogen sinde, ligge i min seng og rent faktisk VENTE på at vækkeuret ringede ...Mums! Se nu, hvis man lagde et æg derind - så ville man vågne op til et morgen komplot!
YAHHHAAAAOOOOO...Jeg tænker stort - Franchinse kæder, Billige efterligninger i Bilka, Pirat udgaver ....HAHAHAHHhiihihihihi hi hii i ... sigh! jeg tager hjem
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
#1 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Hvem vil ikke gerne vågne op til duften af frisk stegt gris!
#2 mr gaijin 18 år siden
#3 HonoDelLoce 18 år siden
Mmmmhhmmmmmm, bacon..
#4 Bates 18 år siden
#5 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#6 davenport 18 år siden
Men kan den kun lave ét stykke?? Det holder jo kun til man hopper i sine slippers.
På den anden side behøver man ikke børste tænder, da man dufter dejligt ud af munden med det samme.
Men jeg kan ikke finde en pris?
..Tak for link LB.. Få nu lavet noget arbejde, istedet for bare at sidde og savle over computeren ;)
#7 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Hvorfor begrænser du din tankegang? - hvad nu hvis man trykker på snooze!? - tror du så ikke at hver 9 min. der kommer et nyt stykke? ...det vælger jeg at tro! jeg ville for første gange nogen sinde, ligge i min seng og rent faktisk VENTE på at vækkeuret ringede ...Mums! Se nu, hvis man lagde et æg derind - så ville man vågne op til et morgen komplot!
YAHHHAAAAOOOOO...Jeg tænker stort - Franchinse kæder, Billige efterligninger i Bilka, Pirat udgaver ....HAHAHAHHhiihihihihi hi hii i ... sigh!
jeg tager hjem
#8 davenport 18 år siden
#9 filmz-lallenkalaf 18 år siden