Så er der gang i Kolding igen. Læs nedenfor. Hvis der er nogen der skal til arrangementet, er jeg med på at mødes, selvom jeg har kursus hele dagen. Bare gi et piv..
SPIELBERG-TEMA
A.I. - Artificial Intelligence Om den 11-årige David, der ikke er menneske, men en avanceret robot med følelser.
Tir. 7.11. kl. 18.30
SPIELBERG-TEMA I samarbejde med Folkeuniversitetet præsenterer vi i dette efterår fire Steven Spielbergfilm, der vises i forbindelse med en forelæsningsrække om den kendte instruktør.
Kommende film:
Tirsdag 7. november: AI (2001), v. Rikke Schubart, lektor, Center for Medievidenskab, SDU.
Tirsdag 5. december: SAVING PRIVATE RYAN (1998), v. Henning Pryds, lektor, Center for Medievidenskab, SDU
Alle dage kl. 18.30
Pris: 85 kr. pr. forelæsning
Nicolai Bio i Kolding.
BILLETBESTILLING på hjemmesiden www.nicolaibio.dk eller tlf. 70 26 71 26. Telefonen er åben mandag - lørdag kl 17 - 20.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 davenport 19 år siden
Hvis der er nogen der skal til arrangementet, er jeg med på at mødes, selvom jeg har kursus hele dagen.
Bare gi et piv..
SPIELBERG-TEMA
A.I. - Artificial Intelligence
Om den 11-årige David, der ikke er menneske, men en avanceret robot med følelser.
Tir. 7.11. kl. 18.30
SPIELBERG-TEMA
I samarbejde med Folkeuniversitetet præsenterer vi i dette efterår fire Steven Spielbergfilm, der vises i forbindelse med en forelæsningsrække om den kendte instruktør.
Kommende film:
Tirsdag 7. november: AI (2001), v. Rikke Schubart, lektor, Center for Medievidenskab, SDU.
Tirsdag 5. december: SAVING PRIVATE RYAN (1998), v. Henning Pryds, lektor, Center for Medievidenskab, SDU
Alle dage kl. 18.30
Pris: 85 kr. pr. forelæsning
Nicolai Bio i Kolding.
BILLETBESTILLING
på hjemmesiden www.nicolaibio.dk eller tlf. 70 26 71 26.
Telefonen er åben mandag - lørdag kl 17 - 20.
#2 PredatorX 19 år siden
#3 thomas040 19 år siden
#4 Patriarch 19 år siden
Måske er det en pointerne med kurset - at den måske ikke er så uspielbergsk :)
Ihvertfald ike tilfældigt tror jeg. Jeg er sikker på der er en mening med galsaben :D
#5 PredatorX 19 år siden
Det kan der jo sagtens være noget om:-)
#6 Patriarch 19 år siden
#7 El vez 19 år siden
#8 Yoda 19 år siden
#9 SpielbergFreak 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden