Fedt med en reportage fra ComicCon. Vi skal ha mer af den slags i Troldspejlet. Knapt så meget anmeldelse, men mere reportage, mere baggrundsstof, og længere afsnit ...
Faktisk får vi dobbelt op for tiden, med et nyt (gammelt) afsnit hver uge: Det seneste, Troldspejlet #5 fra 3. marts 1989 ligger klar på jubi-sitet nu!
Tror heller ikke vi skal glemme de små så at sige, det er jo ikke et program til de voksne, her var PlanetX mere vores fokus.
At troldspejlet så har udviklet sig siden det startede medhensyn til dets indhold er kun forfriskene, men der skal stadigvæk være plads til anmeldelser og transmissioner fra fifa tourneringer, fordi børn jo netop også ser programmet.
Med det sagt, så håber jeg på PlanetX vender tilbage engang, tror desværrer bvlot ik det blev den store serie succes på grund af sendetidspunktet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
hehe spændt og se hvor længe de blir ved, indtil videre går det jo godt, er også ved og save streams hehe, så må jeg lave en bootleg udgave af troldspejlet, indtil den store udgave kommer på Blu-ray 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 Æsop9000 16 år siden
http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Jubi/Trold20
Hmm...... dr ligger nok alle troldspejls afsnitene ud: fedt :-)
#62 nathue 16 år siden
http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Jubi/Trold20
Foreløbigt har DR lagt et nyt afsnit fra 1989 på jubilæumssitet hver uge. Jeg håber, de fortsætter..
#63 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 elwood 16 år siden
Udsendelsen kan findes ligesom de andre jeg har skrevet om i f.eks. #53
#65 nathue 16 år siden
Faktisk får vi dobbelt op for tiden, med et nyt (gammelt) afsnit hver uge: Det seneste, Troldspejlet #5 fra 3. marts 1989 ligger klar på jubi-sitet nu!
#66 elwood 16 år siden
At troldspejlet så har udviklet sig siden det startede medhensyn til dets indhold er kun forfriskene, men der skal stadigvæk være plads til anmeldelser og transmissioner fra fifa tourneringer, fordi børn jo netop også ser programmet.
Med det sagt, så håber jeg på PlanetX vender tilbage engang, tror desværrer bvlot ik det blev den store serie succes på grund af sendetidspunktet.
#67 jesperhp 16 år siden
#68 nathue 16 år siden
Keep 'em coming!
#69 Æsop9000 16 år siden
#70 elwood 16 år siden